تبیان، دستیار زندگی
كلینیك تجارت الكترونیكی توسط معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دفتر توسعه‌ی تجارت الكترونیكی وابسته به وزارت بازرگانی راه‌اندازی شد. محسن اكبری - كارشناس دفتر توسعه‌ی تجارت الكترونیكی با اعلام این مطلب، گفت: این كلینیك برگرف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كلینیك تجارت الكترونیكی راه‌اندازی شد


كلینیك تجارت الكترونیكی توسط معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دفتر توسعه‌ی تجارت الكترونیكی وابسته به وزارت بازرگانی راه‌اندازی شد.

محسن اكبری - كارشناس دفتر توسعه‌ی تجارت الكترونیكی با اعلام این مطلب، گفت: این كلینیك برگرفته از ایده‌های كلینیك‌های پزشكی است و درواقع در آن به شركت‌ها مشاوره‌ی گام به گام داده می‌شود.

وی یادآور شد: امیدواریم در آینده و در صنایع مختلف بتوان این سرویس را گسترش داد تا در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف نیز این كار انجام شود.

او گفت: كلینیك تجارت الكترونیكی درحقیقت یك مشاوره‌ی گام به گام تجارت الكترنیكی است و شركت‌ها با مراجعه به این محل، CD را كه به صورت مالتی‌مدیا است، دریافت می‌كنند.

اكبری با بیان این‌كه تفاوت این CD با دیگر CDها این است كه با رویكردی كاملا تجاری تهیه شده است، گفت: CDهایی كه قبلا تهیه شده، بیشتر با اصطلاحات فنی همراه بود.اما این نمونه‌ بیشتر با رویكرد تجاری است و فرصت‌ها، مدل‌ها و نمونه‌های تجاری را بازگو می‌كند. همه‌ی شركت‌ها و افراد خصوصی در هر صنعتی می‌توانند به این كلینیك مراجعه كنند.

ISNA.IR


مطالب مرتبط :

تجارت الكترونیكی