تبیان، دستیار زندگی
/ حاضرم هدایت تیم را مقابل ژاپن برعهده بگیرم مربی تیم فوتبال جوانان کشورمان تمرین سنگین پیش از مسابقه و ضعف سرمربی تیم در کوچینگ بازیکنان را عامل اصلی شکست سنگین این تیم مقابل کره شمالی عنوان کرد. جواد زرینچه مربی تیم فوتبا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زرینچه :تیم جوانان مشکل مربیگری دارد

حاضرم هدایت تیم را مقابل ژاپن برعهده بگیرم


مربی تیم فوتبال جوانان کشورمان تمرین سنگین پیش از مسابقه و ضعف سرمربی تیم در کوچینگ بازیکنان را عامل اصلی شکست سنگین این تیم مقابل کره شمالی عنوان کرد.

جواد زرینچه مربی تیم فوتبال جوانان کشورمان که پس از شکست سنگین 5 بر صفر مقابل کره شمالی با بیان این مطلب افزود : تمرین سنگین روز قبل ازمسابقه و خستگی بازیکنان که به اصرار سرمربی تیم انجام شد در کنار ارنج نامناسب بازیکنان باعث شد مقابل کره شمالی شکست سنگینی را متحمل شویم و متاسفانه در جریان بازی نیزهیچ برنامه ای برای تغییر نتیجه نداشتیم .

زرینچه اضافه کرد : تیم جوانان در نخستین دیدار خود مقابل تاجیکستان هم با مشکلات فنی بسیاری روبرو بود ولی زدن دو گل پیاپی باعث شد تا این ضعف ها آشکار نشود. در دیدار با کره شمالی بدن بازیکنان کاملا خسته بود و آنها رمق دویدن را نداشتند و الویرا به هشدارهای من نسبت به انجام تمرینات سبک تر قبل از مسابقه توجهی نکرد.

زرینچه تصریح کرد: متاسفانه تیم جوانان، با مشکلات فنی بسیاری دست به گریبان است و در صورتیکه همین شرایط ادامه یابد مقابل ژاپن نیز شکست سنگینی را متحمل خواهیم شد.

زرینچه افزود: بازیکنان تیم جوانان در شرایط آمادگی مطلوبی قرار ندارند و عدم شناخت مربی برزیلی تیم ملی از وضعیت بازیکنان نیزباعث شده با وجود چندین ماه تمرین مستمرو برگزاری دیدارهای تدارکاتی نتوانیم به شکل تیمی مطلوب دست پیدا کنیم .

مربی تیم فوتبال جوانان کشورمان تصریح کرد: متاسفانه الویرا درمسائل فنی با من مشورت نمی کند و قصد دارد شیوه هایی که در برزیل مرسوم است را درتیم جوانان پیاده کند و اعتقاد دارد برزیل با این شیوه از 30 سال گذشته قهرمان جهان است درحالیکه هر تیمی توانایی های خاص خودش را دارد و نباید شرایط فنی تیم جوانان ایران را با برزیل مقایسه کرد.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ترکیب تیم جوانان با مشورت الویرا و سیموئز مشخص می شود و آنها نسبت به شرایط تیم کاملا ناآشنا هستند و با این شرایط نمی توان به آینده تیم امیدوار بود. اگر سیموئز بخواهد به همین شیوه تیم امید را هدایت کند ، این تیم هم در بازیهای آسیایی سرنوشت مشابه تیم جوانان خواهد داشت .

زرینچه خاطرنشان کرد: تنها شانس تیم جوانان برای صعود به مرحله بعد پیروزی مقابل ژاپن است و باید امیدوار باشیم تا تاجیکستان مقابل کره شمالی برنده شود یا به نتیجه تساوی دست یابد . البته اگر تیم جوانان بخواهد نظیر دو بازی گذشته عمل کند روزدشواری مقابل ژاپن پیش رو خواهد داشت و احتمال یک شکست سنگین و تحقیرآمیز دیگر نیز مقابل این تیم وجود دارد .

وی در پایان گفت : هرچند تیم جوانان شانس کمی برای صعود دارد ولی حاضرم به عنوان یک مربی ایرانی مسئولیت تیم جوانان را در بازی مقابل ژاپن برعهده بگیرم و با وجودیکه تیم جوانان کارسختی پیش رو دارد ولی تمام تلاشم را برای دگرگون کردن تیم و صعود به مرحله بعد انجام دهم .

شکست تحقیر آمیز جوانان ایران مقابل کره شمالی