تبیان، دستیار زندگی
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار روز جمعه برابر استقلال ظهر امروز بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران در ورزشگاه کارگران برگزار شد.  تیم فوتبال پرسپولیس دیروز درحالی از ساعت 11 صبح در ورزشگاه کارگران تهران تمرین کرد که تم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرین پرسپولیس پشت درهای بسته


تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار روز جمعه برابر استقلال ظهر امروز بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران در ورزشگاه کارگران برگزار شد.

تیم فوتبال پرسپولیس دیروز درحالی از ساعت 11 صبح در ورزشگاه کارگران تهران تمرین کرد که تماشاگران و خبرنگاران با نظر مصطفی دنیزلی سرمربی تیم اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند. دراین تمرین که در حدود دو ساعت به طول انجامید، بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی و راههای مقابله با تیم استقلال پرداختند.

براساس اعلام پزشک تیم فوتبال پرسپولیس کلیه بازیکنان این تیم در سلامت کامل بسرمی برند و بازیکنان مصدوم این تیم نیز از امروز به همراه سایر بازیکنان تمرین کرده اند و مشکلی برای حضور در بازی روز جمعه ندارند.

پس از پایان تمرین بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس برای صرف ناهار در هتل المپیک تهران حضور یافتند. تیم فوتبال پرسپولیس از فردا اردوی 48 ساعته ای را در هتل آزادی برپا می کند.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر ساعت 30/14 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

آخرین وضعیت استقلال و پرسپولیس پیش از داربی

مراکز فروش بلیت دیدار استقلال و پرسپولیس اعلام شد