تبیان، دستیار زندگی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد تیم فوتبال پرسپولیس تهران به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌ است. درمرحله نخست گزارش داورمسابقه تیم های پرسپولیس وسایپا درهفته ششم رقابتهای لیگ حرفه ‌ای (جام خلیج فارس) کمیته انض...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چه کسی استقلال و پرسپولیس را بخشید؟!


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد تیم فوتبال پرسپولیس تهران به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌ است.

درمرحله نخست گزارش داورمسابقه تیم های پرسپولیس وسایپا درهفته ششم رقابتهای لیگ حرفه ‌ای (جام خلیج فارس) کمیته انضباطی فدراسیون رای به بدون تماشاگربرگزارشدن دیدارتیم پرسپولیس مقابل پاس را داد.

البته دیروز فدراسیون فوتبال اعلام کرد در پی مقارن شدن این دیداربا عید سعید فطر و نامه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به رئیس شورای عالی استیناف ، کمیته انضباطی در رای ابتدایی تخفیف قائل شد و برهمین اساس رای تنبیه ابتدایی کمیته انضباطی به جریمه نقدی تقلیل یافت و باشگاه پرسپولیس به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد .


اما واقعیت چه بود ؟

در حقیقت در حالی که مهر حکم شاه حسینی رئیس کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت باشگاه پرسپولیس هنوز خشک نشده بود ، داریوش مصطفوی دبیرکل فدراسیون فوتبال در اقدامی شخصی به رسانه ها اعلام کرد به مناسبت عید فطر محرومیت تماشاگران استقلال و پرسپولیس لغو شده و این دو تیم با حضور هواداران به میدان می روند!!

این در حالیست که در تماس با شاه حسینی ، وی تصریح کرد نه تنها در جریان لغو محکومیت ها نیست ، بلکه با آن همن مخالف است!

این موضوع همان شب به برنامه ی 90 هم کشیده شد و حتی مصطفوی قبل تماس زنده ی تلفنی با این برنامه ، تاکید کرد که شاه حسینی در جریان نیست و اصلا کسی نباید با او تماس بگیرد و من شخصا در جریان هستم و چه و چه!

اما رئیس کمیته انضباطی باز هم زیر بار حاتم بخشی مصطفوی نرفت اما گویا سمبه ی دبیر کل خیلی پرزورتر بود و در نهایت کمیته انضباطی را مجاب کرد دیروز با ارسال خبری که در بالا خواندید ، باشگاه پرسپولیس را مشمول عفو قرار دهد!

البته کمیته انضباطی تاکید کرده که این رای قطعی است و درصورت تکرارتخلف مطابق مقررات با باشگاه پرسپولیس برخورد خواهد شد !

تشویق و تنبیه برای تماشاگران سرخ ابی