تبیان، دستیار زندگی
بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (ایران الکامپ 2014) امسال در فضایی بالغ بر 23 هزار متر مربع برپا می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جزئیات برگزاری نمایشگاه الکامپ بیستم اعلام شد

نمایشگاه الکامپ

بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (ایران الکامپ 2014) امسال در فضایی بالغ بر 23 هزار متر مربع برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، محمدرضا طلایی رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی به عنوان مجری برگزاری بیستمین نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه این نمایشگاه از 16 تا 19 آذرماه در نمایشگاه بین‎المللی تهران برگزار می‎شود، گفت: بخش غربی نمایشگاه بین‎المللی تهران با 10 سالن و همچنین سه سالن از بخش میانی آن به نمایشگاه بیستم الکامپ اختصاص داده شده است.

وی افزود: در نمایشگاه امسال فعالان بخش‌های مختلف حوزه فناوری اطلاعات مانند سخت‌افزار، نرم‌افزار، بانکداری و تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه و اینترنت و همچنین اپراتورها حضور دارند و محصولات خود را به مخاطبان معرفی می‎کنند.

طلایی ادامه داد: نمایشگاه امسال دومین دوره‌ای است که به شکل اختصاصی همه فضای نمایشگاه بین‌المللی تهران را به خود اختصاص داده و هیچ نمایشگاه دیگری در این مکان همزمان با نمایشگاه الکامپ برگزار نمی‌شود.

وی همچنین درباره حضور فعالان خارجی حوزه فناوری اطلاعات در این نمایشگاه نیز اظهار کرد: از آنجا که بیشتر محصولاتی که در این حوزه ارائه می‎شود تولید خارج است بخشی از شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال را نمایندگان شرکت‎های خارجی یا واردکنندگان این کالاها تشکیل می‏ دهند و تاکنون حضور شرکت‎هایی از کشورهای آلمان، ترکیه، چین، فرانسه، تایوان و روسیه در نمایشگاه قطعی شده است.

رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی درباره اجرای بیستمین نمایشگاه الکامپ از سوی مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی نیز توضیح داد: تا هفته گذشته سازمان نظام صنفی رایانه ای مجری نمایشگاه امسال بود اما پس از یک ماه این سازمان انصراف داد و برای آنکه شرکت‎کنندگان در نمایشگاه متضرر نشوند و رتبه بین‎المللی نمایشگاه نیز به دلیل یک سال برگزار نشدن تنزل نیاید، مجمع تشکل‎های فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی مسئولیت برگزاری نمایشگاه را برعهده گرفت.

طلایی ادامه داد: البته قطعا کیفیت نمایشگاه امسال با کیفیت ایده‎آل برابر نخواهد بود اما تمام تلاش خود را برای پابرجایی نمایشگاه خواهیم کرد.

وی همچنین درباره وضعیت شرکت‎کنندگان در نمایشگاه نیز اظهار کرد: ثبت نام علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه تا 11 آذرماه ادامه دارد و آنان از سه روز پیش از آغاز نمایشگاه فرصت دارند تا غرفه‎های خود را تحویل گرفته و برای برگزاری نمایشگاه آماده شوند.

مجری برگزاری الکامپ زمان بازدید از این نمایشگاه را از ساعت 9 صبح تا 4 عصر اعلام کرد.

تنظیم: هومن بهلولی