تبیان، دستیار زندگی
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفته است که احتمالاً در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ کاندیدا شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیدصادق خرازی اظهار داشت؛

رقیب حسن روحانی در انتخابات 96 مشخص شد


دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفته است که احتمالاً در انتخابات ریاست جمهوری 96 کاندیدا شود.

صادق خرازی

سیدصادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان به نقد عملکرد سیاسی برخی اصلاح‌طلبان پرداخته و گفته است که اصلاح‌طلبی یک فکر و منش است، نه حزب سیاسی که برخی آن را انحصاری خود بدانند.

وی گفته، کسانی که در این طیف جای دارند دیدگاه‌های مختلفی دارند. یکی معتقد به تعامل با نظام و حکومت است، یکی مخالف آن، یکی خود را در چارچوب نظام و اسلام تعریف می‌کند و یکی چیز دیگر.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب، اصلاحات مدنظر خود را همان حرکت دینی تعریف کرده و گفته است که اصلاح‌طلبی یعنی اصلاح جامعه تحت تعالیم اسلام و این همان مدینه فاضله‌ای است که همه بزرگان و انبیا به دنبال آن بودند.

خرازی بیان کرده است: اسلام و دین برای اصلاح جامعه و تعالی آن آمده است، تعریف ما از اصلاح‌طلبی این است. به همین خاطر معتقدیم باید در چارچوب نظام اسلامی و در تعامل با حکومت باشیم.

وی واکنش تند چهره‌های اصلاح‌طلب نسبت به تشکل ندا را احساسی و بدون فکر خوانده و گفته است که ندا تازه شکل گرفته است و خود را هنوز نشان نداده و به نظر می‌رسد این نظرها و یا مخالفت‌ها عجولانه باشد. باید کمی صبر کرد تا به مرور زمان، معلوم شود که چه تعداد از این مخالفت‌ها احساسی و چه‌ تعداد عاقلانه بوده است.

صادق خرازی هدف از راه‌اندازی ندای ایرانیان را ایجاد فرصتی برای جوانان دانسته و تصریح کرده است: هدف ما از راه‌اندازی ندا، متشکل کردن و فرصت دادن به جوان‌هاست که امیدواریم بتوانیم آن را محقق کنیم

صادق خرازی هدف از راه‌اندازی ندای ایرانیان را ایجاد فرصتی برای جوانان دانسته و تصریح کرده است: هدف ما از راه‌اندازی ندا، متشکل کردن و فرصت دادن به جوان‌هاست که امیدواریم بتوانیم آن را محقق کنیم.

خرازی در پایان خاطرنشان کرده است که برخی می‌گویند اینکه اکثر شورای مرکزی ندا از فعالان رسانه ای اصلاح طلب‌اند به این خاطر است که فضای رسانه‌ای برای حضور در انتخابات دوازدهم آماده شود. به قول آمریکایی‌ها هیچ چیز غیرممکن نیست و همه چیز محتمل است، بنابراین احتمال دارد که من هم برای انتخابات 96 بیایم.

بخش سیاست تبیان

منبع : تسنیم