تبیان، دستیار زندگی
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در یک تیم حداکثر باید 14 بازیکن خیلی خوب حضور داشته باشند تا اگر سایر بازیکنان روی نیمکت نشستند ادعایی نداشته باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روشن : خدا کند استقلال در لیگ برتر بماند


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در یک تیم حداکثر باید 14 بازیکن خیلی خوب حضور داشته باشند تا اگر سایر بازیکنان روی نیمکت نشستند ادعایی نداشته باشند.


حسن روشن

حسن روشن در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن و حذف این تیم از جام حذفی اظهار داشت: هم‌ اکنون که استقلال با ناکامی‌های متعدد روبرو می‌شود افرادی صحبت می‌کنند اما من همان هفته هفتم که استقلال 6 بازی برده بود و در صدر بود گفتم که این تیم چیزی نمی‌شود زیرا ثبات برنامه‌ریزی ندارد. امیر قلعه‌نویی می‌گوید تیم را جوان کرده اما این جوانان برای خودمان نیستند و تعصبی نسبت به تیم ندارند.

وی ادامه داد: در برخی پست‌ها تورم بازیکن وجود دارد. یک تیم حداکثر باید 14 بازیکن خیلی خوب داشته باشد و بقیه بازیکنان معمولی باشند که اگر روی نیمکت نشستند ادعایی نداشته باشند. قلعه‌نویی گفته بود هر دو جام را می‌خواهد اما باید هم اکنون به او تبریک بگوییم که یک جام را از دست داد. این برای اولین بار نیست که مقابل ذوب‌آهن شکست می‌خورد. در یکی دو سال گذشته 4 بار مقابل این تیم شکست خورده است.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: قلعه‌نویی می‌گوید 15 پیشکسوت را دور خود جمع کرده و از آنها کمک می‌گیرد. اما سوال این است که آیا واقعا اجازه داده می‌شود این افراد صحبت کنند؟ وضعیت استقلال خوب نیست و خدا کند حداقل این تیم در لیگ برتر بماند!

روشن در مورد اینکه چه شوکی باید به تیم وارد شود و آیا تغییر سرمربی به صلاح است، گفت: تا پایان فصل تیم نیاز به هیچ شوکی ندارد. امیر قلعه‌نویی باید در استقلال بماند تا ثابت کند بهترین مربی لیگ است. تا حالا در هر تیمی که بوده مدعی وجود نداشته اما امسال چند تیم مدعی به جز پرسپولیس که همیشه مدعی است، وجود دارد.

انشاءالله قبول کنند که همه این شکست‌ها مقصرش داوری نیستند بلکه مقصر آن کسی است که حاکم بر تیم است. باشگاه می‌تواند با پرداخت مبالغی به بازیکنان انگیزه بدهد اما در مجموع باید ببینیم که کادر فنی چه تصمیماتی می‌گیرد. کمک‌های قلعه‌نویی به هیچ عنوان مقصر نیستند زیرا نقشی ندارند.

وی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی پس از شکست مقابل پرسپولیس اعلام کرد بازیکنانش از روی شکم‌سیری بازی کرده‌اند و در برخی موارد از داور ایراد می‌گیرد، گفت: 7-8 سال بود که اینچنین شکستی را تجربه نکرده بود زیرا مدعی وجود نداشت. استقلال در بازی مقابل پرسپولیس به خودش باخت. اگر بازیکن از روی شکم‌سیری بازی کند مقصر آن کیست؟ چه کسی حاکم بر تیم است؟ الحمدالله به داور هم همیشه ایراد می‌گیرند.

روشن افزود: انشاءالله قبول کنند که همه این شکست‌ها مقصرش داوری نیستند بلکه مقصر آن کسی است که حاکم بر تیم است. باشگاه می‌تواند با پرداخت مبالغی به بازیکنان انگیزه بدهد اما در مجموع باید ببینیم که کادر فنی چه تصمیماتی می‌گیرد. کمک‌های قلعه‌نویی به هیچ عنوان مقصر نیستند زیرا نقشی ندارند. اگر یک اتاق فکری وجود داشته باشد و در این زمینه تصمیم بگیرند تیم می‌تواند نتایج بهتری بگیرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس