تبیان، دستیار زندگی
رامین علیزاده گفت:ظرفیت فضای مجازی باید در راستای توسعه معارف اسلامی استفاده شود تا مورداستفاده نسل جوان قرار بگیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون امور استان های شبکه ملی تبیان:

ظرفیت فضای مجازی باید در راستای توسعه معارف اسلامی استفاده شود

نشست خبری تبلیغات اسلامی گلستان

رامین علیزاده گفت:ظرفیت فضای مجازی باید در راستای توسعه معارف اسلامی استفاده شود تا مورداستفاده نسل جوان قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی، رامین علیزاده در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:نسل جوان و فرهیخته کشور بیشتر از دیگران از فضای مجازی برای تعاملات استفاده می‌کنند و به همین علت مقرر شده در کنار فضای سنتی از فضای مجازی نیز برای تدوین شعائر دینی و ارزش های انقلاب اسلامی استفاه شود.

وی افزود:برهمین اساس سازمان تبلیغات اسلامی مرکز موسسه تبیان را پایه‌ریزی کرد تا در واقع مرکز انفورماتیک و فعالیت مجازی سازمان با محوریت تبیان شکل گیرد.

علیزاده تصریح کرد: وب‌سایت تبیان با تنوع سرفصل‌هایی که در اختیار دارد از غنی ترین وب‌سایت های کشور محسوب می‌شود که در نمود بیرونی این سایت فرهنگی از هر سلیقه بهره‌برداری شده است.

معاون امور استان‌های شبکه ملی تبیان اظهار کرد:وب‌سایت تبیان در بخش‌های مذهبی و فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی، قرآن، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری فعال است و و در 10 تا 15 سرفصل شامل بخش‌هایی مانند پزشکی، روانشناسی، حقوقی و درسی ارائه مطلب می‌کند.

علیزاده تصریح کرد:هم‌اکنون 350 تا 400 سایت به صورت موضوعی در وب‌سایت تبیان قرار گرفته که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و محتوای ملی و شبکه ملی در قالب سایت جمع‌بندی شده و در سال 81 در قالب سایت تبیان ارائه شد.

معاون امور استان‌های شبکه ملی تبیان با اشاره به ورود تبیان در عرصه بازی‌های رایانه‌ای تصریح کرد:در این بخش نیز توانستیم رتبه اول و دوم را کسب کنیم و در بین بازی‌های این موسسه عملیات والفجر 8 نمود ویژه‌ای دارد.

علیزاده افزود:استعدادیابی از دیگر فعالیت‌های موسسه تبیان است و با شناسایی استعدادهای استان‌های مختلف و برگزاری کلاس‌های آموزشی آن ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهیم.

به گفته وی، پورتال مساجد از دیگر برنامه‌های سایت تبیان است که در این برنامه به تفکیک استان‌ها و شهرستان‌ها سایتی در اختیار مسجدها قرار می‌گیرد تا به فعالیت‌هایی که داشته‌اند، اشاره کنند.

تنظیم: هومن بهلولی


آخرین مطالب روابط عمومی:

- تجارت چهره های شاخص ورزش ایران در تبیان

- انتشار دیدار مقام معظم رهبری با هیئت رزمندگان اسلام در تبیان

- تبیان در کانون توجه رسانه ها

- کتابهای عاشورایی به قلم رهبری

- حکایت مرگ دو وزیر در تبیان