تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در جریان حمایت از طرح های فرهنگی، از طرح ملی «بوی سیب» با هدف گرامیداشت نهضت عاشورا حمایت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان حامی طرح ملی «بوی سیب»

طرح ملی بوی سیب

موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان در جریان حمایت از طرح های فرهنگی، از طرح ملی «بوی سیب» با هدف گرامیداشت نهضت عاشورا حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان به‌عنوان یکی از حامیان معنوی هفتمین دوره طرح ملی بوی سیب، اقدام به پشتیبانی این طرح ارزشمند، در سامانه وبلاگ و شبکه اجتماعی نموده است.

این طرح به همت رادیو معارف برگزار شده و هدف از آن،‌ تشویق مخاطبان رادیو به انتشار اخبار، اطلاعات، نقد و ارزیابی برنامه‌های عاشورایی رادیوها در رسانه‌های گروهی یا اجتماعی است. در این بخش، از افرادی که بیشترین تلاش را برای انتشار و بازتاب اخبار و محتواهای عاشورایی رادیوها در انواع نشریات کاغذی یا الکترونیک، وبلاگ‌ها یا شبکه‌های اجتماعی نموده‌اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

وبلاگ‌ نویسان با درج حداقل دو مطلب پیرامون برنامه‌ های محرمی رادیو در وبلاگ خود می‌ توانند در این بخش شرکت کنند. این مطلب می‌ تواند شامل معرفی، نقد، گرافیک اطلاع‌ رسان و... در مورد برنامه‌ های محرمی رادیو باشد.هر وبلاگ‌ نویس فقط می‌ تواند وبلاگ خودش را برای شرکت در مسابقه معرفی کند و درج بیش از یک وبلاگ، مجاز نیست. مطالب مربوط به موضوع مسابقه بوی سیب، الزاماً می‌ بایست به قلم صاحب وبلاگ باشد و در فاصله‌ ی زمانی بین اول تا آخر محرم‌ الحرام (4 آبان تا 2 آذر 93) منتشر شده باشد.برای شرکت در این بخش مسابقه، نیازی به ایجاد وبلاگ تخصصی برای مسابقه‌ ی بوی سیب یا موضوع عاشورا و رادیو نیست، و وبلاگ‌ هایی که قبل از شروع مسابقه فعال بوده‌اند، از اولویت برخوردارند.

گفتنی است اعضای خانواده بزرگ تبیان و کسانی که از سامانه تبلاگ تبیان برای میزبانی وبلاگهای این طرح استفاده می‌کنند از امتیاز ویژه ای بهره مند خواهند شد.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این طرح ملی و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه بوی سیب مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی