تبیان، دستیار زندگی
۵ بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت کارت زرد از داور بازی تیمشان با تراکتورسازی، از دربی محروم خواهند شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

5 ستاره سرخابی در آستانه محرومیت


5 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت کارت زرد از داور بازی تیمشان با تراکتورسازی، از داربی محروم خواهند شد.

استقلال

در حالی که استقلال این هفته باید به مصاف تراکتورسازی برود آبی پوشان از شش بازیکن دو کارته در ترکیب خود استفاده می کنند.

آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، هاشم بیک زاده، جاسم کرار، امیرحسین صادقی و محمدرضا خرسندنیا شش بازیکنی هستند که در صورت دریافت اخطار در دیدار با تراکتورسازی، دربی حساس پایتخت را از دست می دهند.

هاشم بیک زاده این هفته مقابل تراکتورسازی به دلیل مصدومیت به میدان نمی رود و میلاد فخرالدینی هم با دریافت کارت زرد از داور بازی روز گذشته بازی این هفته را از دست داده است، اما قطعا پنج استقلالی در دیدار با تراکتورسازی باید مراقب باشند تا از داور اخطار نگیرند.

اما در سوی مقابل 5 پرسپولیسی نیز همانند استقلال در خطر محرومیت هستند. حسین ماهینی دو اخطاره است اما این بازیکن به خاطر کارت پایان خدمتش عملا نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند و پیام صادقیان نیز وضعیت نامشخصی در این تیم دارد.اما به نظر می رسد مشکل وی تا داربی برطرف خواهد شد. چراکه پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه است.

اما بازیکنانی که مشکل این چنینی ندارند و با کارت زرد در بازی مقابل گسترش دربی را از دست می دهند عبارتند از محسن بنگر، حمید علی عسگری، محمدرضا خانزاده و علیرضا نورمحمدی.

با مقایسه لیست بازیکنان در آستانه محرومیت از داربی به نظر می رسد استقلالی ها خطر بیشتری را از این ناحیه احساس می کنند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که استقلال نیمکت پر و پیمان تری نسبت به رقیب دارد و دست قلعه نویی برای این بازی بازتر از درخشان است.

بخش ورزشی تبیان

منبع: فارس