تبیان، دستیار زندگی
جهاد نکاح این روزها در میان زنان مالزیایی پر طرفدار شده است!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویروس جهاد نكاح در جان زنان مالزیابی


جهاد نکاح این روزها در میان زنان مالزیایی پر طرفدار شده است!

ویروس خطرناك شركت در جهاد نكاح با داعشی‌ها به جان زنان مالزیائی هم افتاده است.

به نوشته جمهوری اسلامی به نقل از یك پایگاه خبری الكترونیكی مالزیابی، حداقل سه زن مالزیایی برای پیوستن به سازمان شبه نظامیان داعش به خاورمیانه سفر كرده‌اند!

زنان داعش

براساس همین گزارش، یك مقام اطلاعاتی مالزیائی گفت: "اعتقاد بر این است كه این زنان، خود را در معرض لذت جنسی شورشیان داعش كه درحال تلاش برای برقراری حكومت اسلامی در خاورمیانه هستند گذاشته‌اند! این مقام رسمی افزوده است: "این حركت پس از صدور حكمی از سوی شورشیان داعش در خرداد ماه انجام شده است كه به خانواده‌ها سفارش می‌كند زنان مجرد را برای جهاد نكاح اعزام كنند!

وی همچنین افزود: "اطلاعاتی از كشورهای دیگر نشان می‌دهد كه تعدادی از زنان مسلمان از استرالیا و انگلیس به شورشیان در خاورمیانه پیوسته‌اند." نخست‌وزیر مالزی، نجیب رزاق، شبه نظامیانی را كه اقدام به اعدام‌های دسته جمعی و كشتار شهروندان غیرمسلح در سوریه و عراق می‌كنند، محكوم كرد و این اقدامات را خلاف تعالیم اسلام دانست

استفاده غیر انسانی داعش از زنان وکودکان

منابع امنیتی عراقی از پاکسازی منطقه ای در جنوب پایتخت این کشور از لوث داعش خبر دادند.

سرلشگر عبدالامیر الشمری فرمانده عملیات بغداد گفت: منطقه القرغول در جنوب بغداد به طور کامل پاکسازی شده است.

وی افزود: در این عملیات 76 فرد مسلح از تروریست ها داعش به هلاکت رسیدند و تعدادی از ادوات آنها منهدم شد.

الشمری اعلام کرد: داعش از زنان و کودکان به عنوان سپری انسانی استفاده می کند و زیر ساختها را در منطقه تخریب و همه پلهای منتهی به یوسفیه را منهدم کرده است. داعشی ها همچنین ایستگاه آب المحمودیه را به میزان 70 درصد تخریب کرده اند.

وی بیان کرد: حملات هوایی بسیار دقیق است و  نیروهای مهندسی تخریب نیز تعداد زیاد از مواد منفجره را پاکسازی کرده اند.

"اطلاعاتی از كشورهای دیگر نشان می‌دهد كه تعدادی از زنان مسلمان از استرالیا و انگلیس به شورشیان در خاورمیانه پیوسته‌اند." نخست‌وزیر مالزی، نجیب رزاق، شبه نظامیانی را كه اقدام به اعدام‌های دسته جمعی و كشتار شهروندان غیرمسلح در سوریه و عراق می‌كنند، محكوم كرد و این اقدامات را خلاف تعالیم اسلام دانست

تلاش داعش برای استفاده از هواپیما

گروهک تروریستی داعش برای انجام عملیات تروریستی با استفاده از هوایپماهای بمب گذاری شده برنامه ریزی می کند.

روزنامه السیاسه کویت به نقل از منابع گروه مسلح موسوم به "ارتش آزاد" وابسته به مخالفان در شمال سوریه نوشت: تشکیلات داعش توانسته، 11 هواپیمای آماده پرواز را در فرودگاه الرقه در شرق سوریه به کنترل خود درآورد.

این روزنامه افزود : داعش دو فرودگاه مهم دیگر سوریه، یعنی فرودگاه های "طبقه" و "کویرس" را تحت اشغال خود دارد و بیم آن می رود که در واکنش به حملات ائتلاف بین المللی، خود را برای استفاده از این فرودگاهها در چارچوب عملیات انتحاری با استفاده از هواپیماها آماده کرده باشد، زیرا این گروهک از کادر فنی و خلبانان چند کشور مختلف بهره می برد و این افراد قادرند این فرودگاهها را که هنوز امکان پرواز هواپیماها در آنها وجود دارد راه اندازی نمایند.

داعش

به نوشته السیاسه گروهک داعش ، در حال استقرار مجدد در خاک سوریه است و از سوی دیگر در حال کاستن از تعداد جبهه های درگیری با سایر گروههای مسلح است تا خود را برای "جنگ بزرگ" آماده نماید.

این روزنامه کویتی افزود: این گروهک در راستای آمادگی برای مقاومت در برابر حملات هوایی آمریکا و متحدانش، مقرهای خود را به داخل ساختمان های مسکونی منتقل و اقدام به ایجاد مقرهای مخفی در زیر زمین کرده است.

منابع روزنامه السیاسه خاطرنشان کردند: ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش در سوریه حضور دارد و در جریان درگیری ها برای اشغال فرودگاه طبقه به طور سطحی زخمی و در بیمارستان میدانی مداوا شده است.

به نوشته السیاسه، هم اکنون محموله های سلاح به طور گسترده ای از عراق به سوریه وارد می شود و شامل سلاح های مختلفی از جمله راکت های ضد هوایی قابل حمل بر روی دوش است که پس از اشغال موصل توسط داعش از نیروهای پیشمرگه به غنیمت گرفته شده است؛ علاوه بر این، مقدار زیادی سلاح از طریق گروههای مافیای سلاح در شرق اروپا، برای این تشکیلات تروریستی ارسال می شود.

فرآوری: رضوانی

 بخش سیاست تبیان


منابع : مهر/ جمهوری اسلامی/ تابناک/ العالم

مطالب مرتبط:

جهادنکاح دو دختر اتریشی+تصاویر

جهاد نکاح" این بار در اسرائیل!

تجاوز ،ربایش و فروش زنان توسط داعش