تبیان، دستیار زندگی
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص اعلام برنامه زمانی و نشانی محل ثبت نام برخی از دانشگاهها ومو سسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1393 ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام برنامه زمانی و نشانی محل ثبت‌نام برخی از دانشگاه ها

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص اعلام برنامه زمانی و نشانی محل ثبت ‌نام برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1393

سازمان سنجش آموزش كشور پیرو اطلاعیه مورخ 93/6/17 ضمن تاكید بر اینكه كلیه پذیرفته‌ شدگان لازم است قبل از مراجعه حضوری برای ثبت‌نام به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای اطلاع از زمان ثبت‌نام، مدارك لازم و نحوه اقدام به پایگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه ها مراجعه نمایند، بدین وسیله تاریخ و زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی كه تا این تاریخ به سازمان اعلام شده است را به شرح ذیل اعلام می‌نماید. لذا پذیرفته‌شدگان موسسات نامبرده به شرح زیر لازم است بر اساس زمان و مكان اعلام شده به منظور ثبت نام و ادامه تحصیل به موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

الف- پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های دانشگاه تهران:

لازم است برای ثبت‌نام الكترونیكی در روزهای شنبه،93/6/22 یكشنبه 93/6/23 و دوشنبه مورخ 93/6/24 به سایت این‌ دانشگاه به نشانی: http://ems.ut.ac.ir مراجعه نمایند. ضمناً تاریخ ثبت‌ نام و آیین ورودی و آشنایی با دانشگاه رأس ساعت 8:00 صبح روزهای تعیین شده به شرح جدول ‌ذیل طبق برنامه‌زمان‌بندی پردیس‌ها و دانشكده‌ها می‌باشد و شركت كلیه پذیرفته‌شدگان در مراسم الزامی است.

ب- پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های دانشگاه علوم‌پزشكی تهران:

لازم است برای كسب اطلاعات و همچنین ثبت‌نام الكترونیكی از تاریخ 93/6/23 لغایت 93/6/26 به سایت های این دانشگاه به نشانی: www.tums.ac.ir (سایت دانشگاه)، http://education.tums.ac.ir (سایت معاونت آموزشی دانشگاه) و http://er.tums.ac.ir (سایت ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته‌شدگان) مراجعه نمایند.

ج - پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های دانشگاه علوم‌پزشكی تبریز:

لازم است برای كسب اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام به سایت این دانشگاه به نشانی: www.amouzesh.tbzmed.ac.ir مراجعه نمایند.

د - پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های دانشگاه شیراز:

لازم است برای كسب اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام به سایت این دانشگاه به نشانی: www.shirazu.ac.ir مراجعه نمایند.

هـ – پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل:

می بایست در روزهای تعیین شده به شرح جدول ذیل جهت ثبت‌نام مراجعه نمایند.

و - پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های دانشكده فنی و حرفه‌ای دختران دكتر شریعتی تهران:

لازم است جهت ثبت نام در روز سه‌شنبه مورخ 93/6/25 به دانشكده فوق مراجعه نمایند و جهت كسب اطلاع از روند ثبت‌نام الكترونیكی و مدارك لازم جهت ثبت‌نام به سایت دانشكده به نشانی: www.sharity.ac.ir مراجعه نمایند.


مرکز یادگیری سایت تبیان - سازمان سنجش آموزش کشور

تهیه و تنظیم:‌ مریم فروزان کیا