تبیان، دستیار زندگی
بخش ارتباطات سایت تبیان در پی اوج گیری استفاده از نرم افزارهای شبکه های اجتماعی در تلفن همراه اقدام به انتشار مقاله «شخصیت هایی غیر واقعی در شبکه های اجتماعی» کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شبکه های اجتماعی  از نگاه تبیان

شبکه های اجتماعی

بخش ارتباطات سایت تبیان در پی اوج گیری استفاده از نرم افزارهای شبکه های اجتماعی در تلفن همراه  اقدام به انتشار مقاله «شخصیت هایی غیر واقعی در شبکه های اجتماعی» کرده است.

به گزارش روابط عمومی، مدتی است شبکه های اجتماعی مخصوصا بعضی از نرم افزارهای ارتباطی مثل وایبر و واتس آپ و... به قدری وسیع شده است که یا آدم ها در حال کار با این نرم افزارها هستند و یا اینکه دارند درموردش صحبت می کنند.

جدای از فضای خصوصی که برای هریک از کاربران وجود دارد مدتی است در شبکه های اجتماعی مخصوصا در چند نرم افزار خاص مثل وایبر و واتس آپ گروه هایی که با تعدادی از دوستان، اقوام, همکاران و... شکل می گیرد زیاد شده است که هم کاربردهای درستی دارد و هم کاربردهای غلط.

در اینجا با استفاده های درست و غلط از این نرم افزارها کار نداریم. روابط جدیدی را مرور میکنیم که حتما شما هم تجربه کرده اید. روابطی که از کاربران شبکه های اجتماعی شخصیت های جدیدی می سازد. شخصیت هایی که گاهی اوقات کاملا متفاوت از شخصیت واقعی فرد است.این روزها خیلی ها مخصوصا نوجوان ها و جوان ها ترجیح می دهند ارتباطات خود را در فضای مجازی و در این گروه ها خلاصه کنند.

مقاله اینترنتی «شخصیت هایی غیر واقعی در شبکه های اجتماعی» توسط زهرا فراورده تهیه شده و در بخش ارتباطات سایت تبیان قابل مشاهده است.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی