تبیان، دستیار زندگی
سامانه وبلاگ تبیان، هر ماه به رسم یادبود، هدیه‌ای ویژه را تقدیم وبلاگ نویس برتر خود می‌نماید و هم‌اکنون، وبلاگ برتر تیر ماه را معرفی می‌کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وبلاگ برتر قرآنی تیر ماه


سامانه وبلاگ تبیان، هر ماه به رسم یادبود، هدیه‌ای ویژه را تقدیم وبلاگ نویس برتر خود می‌نماید و هم‌اکنون، وبلاگ برتر تیرماه را معرفی می‌کنیم.


وبلاگ "لقمان، مقام علم و حکمت" برای معرفی وبلاگ خود می‌نویسد:

پیامبر اسلام (ص) فرمود: «هر کسی که سوره لقمان را بخواند، در قیامت رفیق و دوست او است و به عدد کسانی که کار نیک یا بد انجام داده‌اند (به حکم امر به معروف و نهی از منکر در برابر آن‌ها)، ده حسنه به او داده می‌شود.»

این وبلاگ شامل موضوعات متنوعی از جمله: حکمت‌نامه لقمان، نصایح لقمان به مردم، کلیپ قرآنی، پای درس لقمان حکیم و ... می‌باشد.

برای مشاهده وبلاگ برتر تیر ماه، اینجا را کلیک نمایید.

*****

اطلاعیه‌های وبلاگ‌نویسی:

مسابقه وبلاگ‌نویسی طرح «قرآن، کتاب زندگی»

به منظور شناخت و آشنایی بیشتر با مفاهیم بلند و آسمانی سوره مبارکه لقمان و با هدف نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در سال "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" «اولین مسابقه بزرگ وبلاگ‌نویسی سوره مبارکه لقمان» به همت رادیو قرآن و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف، برگزار می‌گردد. موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، به عنوان یکی از حامیان معنوی این مسابقه، اقدام به پشتیبانی این طرح ارزشمند، در سامانه وبلاگ نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسابقه، به اینجا مراجعه نمایید.

جشنواره وبلاگ نویسی «هیات و هیات داری»

موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، به عنوان یکی از حامیان معنوی جشنواره وبلاگ نویسی «هیات و هیات داری»، اقدام به پشتیبانی این طرح ارزشمند، در سامانه وبلاگ نموده است. این جشنواره به همت هیأت رزمندگان اسلام برپا شده و مهلت شرکت در آن، تا 25 مرداد ماه تمدید شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره، به اینجا مراجعه نمایید.

سامانه وبلاگ تبیان برای تحویل جایزه، با کاربر برتر، تماس خواهد گرفت.


باشگاه کاربران تبیان