تبیان، دستیار زندگی
در کتاب کاشف الحق از امام صادق روایت شده که حضرت رسول به حضرت علی فرمودند : یاعلی ! تو مظلومی بعد از من ! هر که با تو حرب کند ، با من حرب کرده و هر که با من حرب کند ، با خدا حرب کرده است و هر که از تو دوری کند ، با من دوری کرده و هر که از من دوری کند ، از
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرض دشمنی های شدید با اهل البیت علیهم السلام!


هشتم شوال یادآور یکی از دردناکترین و وحشیانه ترین اعمال وهابیون پست فطرت و سفاک است که تا ابد دل زمین و آسمان خدا از آن گرفته است، و علاقمندان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام آزرده دل و خونین جگر این واقعه اند و لعن و نفرینشان بر دشمنان اهل بیت علیهم السلام تا ابد جاریست و دیر نباشد که اینان سزای اعمال خود را ببینند.


بقیع

اهل بیت علیهم السلام پیشوایان راستین دین خدا و واسطه فیض و رحمت خداوند متعال بوده و هستند.

در شأن و منزلت والای ایشان در کتب روایی شیعه و اهل سنت روایات زیادی از رسول خدا صلی الله علیه و آله رسیده است که مهمترین آنها که به حد تواتر رسیده و در صحت آن شکی نیست، حدیث "ثقلین" است. که پیامبر خدا صلی الله علیه و آله اهل بیت خویش را هم سنگ قرآن در مسیر هدایت و عبودیت بر می شمارند.

اما افسوس که مسلمان نماهایی پیدا شدند و با دین خدا و وصیت رسولش بدترین کارها را کردند.

اینان برای رسیدن به دو روزی ریاست و سروری، سنگ بنای اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان را گذاشتند و هنوز پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به خاک سپرده نشده بنای کج رفتن مسلمانان و به انحطاط کشیدن آنان را گذاشتند، همان ها که بر صورت دختر نبی خدا سیلی زدند و وصی و جانشین رسول خدا صلی الله علیه و آله را در بند کرده و شکنجه دادند. که لعنت خدا تا ابد بر آن ها و خلف ناصالح و گمراهشان باد.

عاقبت دشمنی با اهل بیت علیهم السلام

دشمنی با اهل بیت علیهم السلام از زشت ترین و احمقانه ترین اعمالی است که این بشر دو پا می تواند به آن دست زده باشد، دشمنی با ایشان یعنی فریاد اینکه من دشمن خدایم، من دشمن رسول او هستم، من دشمن هدایت و سعادت جامعه بشری هستم ...و فریاد اینکه که من خود شیطان رانده شده هستم.

وقتی می خواهند برای من و تو جوک بگویند، می گویند یک روز ”‌‌ غضنفر ”‌‌ ! در صورتی غضنفر یعنی ”‌‌ شیر، مرد با صلابت و قوی ”‌‌ …و از قضا یکی از القاب حضرت علی علیه السلام است

در کتاب کاشف الحق از امام صادق (علیه السلام) روایت شده که حضرت رسول اکرم به حضرت علی (علیه السلام) فرمودند: یا علی! تو مظلومی بعد از من! هر که با تو جنگ کند، با من جنگ کرده و هر که با من جنگ کند، با خدا جنگیده است و هر که از تو دوری کند، از من دوری کرده و هر که از من دوری کند، از خدای دوری کرده است. (اکمال الدین/ ج 1 / ص 27)

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمود:

«وَ الَّذی نَفسی بِیَدِهِ، لا یُبغِضُنا أهلَ‏ البَیتِ أحَدٌ إلاّ أدخَلَهُ اللّه‏لنّارَ »؛ سوگند به آن كه جانم در دست اوست، هیچ كس ما اهل بیت را دشمن ندارد، مگر این كه خداوند او را به دوزخ برد. (الدرّ المنثور: ج7، ص349 )

خداوند متعال در قرآن کریم به صراحت بیان می کند که اگر از خدا و رسولش اطاعت نکنید لابد شما کافرید:

«قُلْ أَطِیعُواْ اللّهَ وَالرَّسُولَ فإِن تَوَلَّوْاْ فَإِنَّ اللّهَ لاَ یُحِبُّ الْکَافِرِینَ»؛ بگو: «خدا و پیامبرش را اطاعت کنید.» پس اگر روی گردان شدند، قطعاً خداوند کافران را دوست ندارد. (آل عمران، آیه 32)

امام حسن مجتبی علیه‏السلام در این رابطه خطاب به معاویة بن خدیج فرمود: «لمعاویة بن خدیج: یا معاویة ایاک و بغضنا فان رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم قال: لا یبغضنا و لا یحسدنا أحد الا زید عن الحوض یوم القیامة بسیاط من نار.» (احقاق الحق، ج 24، ص420 الی 422. به نقل از مطلع البدور و مجمع البحور للعلامة شهاب الدین الیمانی، ج 1، ص 10)

امام حسن علیه‏السلام: (خطاب به معاویة بن خدیج فرمود: ای معاویه! از دشمنی با ما بپرهیز، زیرا همانا رسول خدا «که درود و سلام خدا بر او و بر خاندانش باد» فرمود: کسی با ما دشمنی نمی‏کند و بر ما حسد نمی‏ورزد جز آن که در روز قیامت با شلاق آتشین از حوض کوثر رانده خواهد شد.)

متأسفانه این به افراطیون و وهابی ها این گمراه ترین خلایق و پست تر از حیوانات نه تنها در طول حیات طیبه اهل بیت علیهم السلام ایشان را در تنگنا قرار داده و با کینه های از سر جهالت و پست فطرتی بدترین جنایت ها را در حق ایشان روا داشتند که بعد از شهادت ایشان به آرامگاه های مطهر ایشان هم رحم نکردند، هشتم شوال یادآور یکی از دردناکترین و وحشیانه ترین اعمال وهابیون پست فطرت و سفاک است که تا ابد دل زمین و آسمان خدا از آن گرفته است، و علاقمندان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام آزرده دل و خونین جگر این واقعه اند و لعن و نفرینشان بر دشمنان اهل بیت علیهم السلام تا ابد جاریست و دیر نباشد که اینان سزای اعمال خود را ببینند.                

          هر شیفته‌ای كه دل به مدینه روانه می‌كند                  بر غربت قبرستان بقیع ناله می‌كند

اهل بیت

دشمنان اهل بیت و محشور شدن با دجال

از قدیم گفته اند: " خلایق، هر چه لایق " کسانی که اسم خود را مسلمان می گذارند و به اسم اسلام غیر انسانی ترین کارها را می کنند به آنچه سزاورش هستند خواهند رسید:

پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله: هر که در مرحله نخست با من (رسول الله) به جنگ برخاست و در مرحله دوم با اهل بیت من به جنگ بپردازد، خداوند او را در مرحله سوم با دجال محشور می گرداند.( رجال کشی،ص26،شیخ طوسی،امالی،ج1،ص59،علامه مجلسی،بحارالانوار،ج22،ص408)

این حق ستیزان و تاریک دلان که نام خود را مصلحان جهانی می گذارند، و می خواهند شیعیان را از بت پرستی نجات دهند خداوند در موردشان می فرماید:

"فی قُلوُبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ اللهُ مَرَضاً وَ لَهُم عَذابٌ ألیمٌ بِما کانُوا یَکذِبون" (سوره بقره آیه 10)  ؛"د‌ل های آنان مریض است. پس خداوند بر مرض ایشان بیفزاید و برای آنها عذاب سخت و دردناک است. به سبب آنچه که دروغ می گویند.

اینها مریض هستند و مرض دشمنی با دین دارند، قرآن خواهی و خداجویی ایشان هم ناشی از مرضشان است و در گمراهی به سر می برند، نه عبادتشان عبادت است و نه شعارشان، شعار حق می دهند و دنبال نابودیش هستند، پرچم فلسطین را آتش می زنند و با اسرائیل رفاقت می کنند.

این ها به دنبال زنده کردن تفکر شیطانی معاویه اند که می خواست نام پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را از مأذنه ها بیاندازد و مردم را به عصر جاهلیت بکشاند این ها فقط خودشان در این چرخه جهل خواهند چرخید و با خفت و خواری از یادها خواهند رفت.

اینان همان کسانی هستند که می خواند نور خورشید را با دهان خاموش کنند همان ها که قرآن در موردشان می فرماید: «یُرِیدُونَ أَن یُطْفِۆُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ »(سوره توبه آیه 32)؛ مى‏خواهند نور- دین و حجت- خدا را با دهانشان خاموش كنند و خدا جز این نمى خواهد كه روشنایى خود را تمام و آشكار سازد، اگر چه كافران خوش ندارند.

امام حسن علیه‏السلام: (خطاب به معاویة بن خدیج فرمود: ای معاویه! از دشمنی با ما بپرهیز، زیرا همانا رسول خدا «که درود و سلام خدا بر او و بر خاندانش باد» فرمود: کسی با ما دشمنی نمی‏کند و بر ما حسد نمی‏ورزد جز آن که در روز قیامت با شلاق آتشین از حوض کوثر رانده خواهد شد)

حقه های پنهانی وهابیان و شریک شدن ما با آنان

وقتی می خواهند برای من و تو جوک بگویند، می گویند یک روز ”‌ غضنفر ”‌! در صورتی غضنفر یعنی ”‌شیر، مرد با صلابت و قوی”‌ …و از قضا یکی از القاب حضرت علی علیه السلام است.

وقتی یک چیز از مــُــد افتاده به آن می گویند ”‌ جــواد ”‌! و جواد به معنای ”‌بخشنده و سخاوتمند”‌ است … و از قضا از القاب امام محمد تقی علیه السلام است.

از اسم ”‌بتول”‌ برای مسخره کردن استفاده می کنند! در صورتی که بتول یعنی پارسا و پاکدامن …

که به صورت خیلی اتفاقی از القاب حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت مریم سلام الله علیها هم هست.

در فیلم ها نام های تقی و نقی را به هزل می آورند!

و تقی یعنی با تقوا و پرهیزگار و نقی به معنای پاک و پاکیزه است …

و اتفاقا از القاب امام جواد علیه السلام و امام هادی علیه السلام …وقتی می خواهند بانوان نیروی انتظامی را مسخره کنند میگویند ”‌ فاطی کماندو ”‌!!!

چه جالب !!

و یا به جای نام مبارک حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام میگویند ابرفرض!

اتفاقا وقتی میخواهند بگویند فلانی خودش را به آن راه زده میگویند:

خودش را زده به کوچه علی چپ!

خدا لعنت کند دشمنان اهل بیت را با این جمله اهانت بار که می گویند:

این حرف ها برای فاطی تنبان نمی شود!

حال این ما شیعیان و این ارادت ما به اهل بیت علیه السلام!

در مبارزه با این فرهنگ غلط سهیم باشیم …

نگذاریم در طنزها و جوک هایشان از اسامی مقدس ائمه هدی علیهم السلام استفاده کنند. (وبلاگ خادم الزهرا)

فاطمه محمدی                  

بخش اخلاق و عرفان اسلامی تبیان 


مطالب مرتبط:

زمینه سازان خروج دجال

آثار و برکات دوستی با اهل بیت(علیهم السلام)

امام علی النقی علیه السلام و قدرت نمایی الهی

با گوشت و خون پیامبر چه کردند؟!

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.