تبیان، دستیار زندگی
قلعه‌نوعی جمعه روی نیمکت استقلال! احمد رسولی‌نژاد گفت: تیم استقلال برای بازی روز جمعه آماده است، هر چند یكسری نقاط ضعف وجود دارد كه كادر فنی در حال كار كردن و رفع آنهاست. نایب رییس باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه‌نوعی جمعه روی نیمکت استقلال!


احمد رسولی‌نژاد گفت: تیم استقلال برای بازی روز جمعه آماده است، هر چند یكسری نقاط ضعف وجود دارد كه كادر فنی در حال كار كردن و رفع آنهاست.

نایب رییس باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: برای بازی روز جمعه تیم استقلال كاملا آماده، قبراق و به كسب نتیجه امیدوار است.

وی در خصوص شایعات تغییر كادر فنی استقلال، گفت: هیچ بحثی در هیات مدیره در مورد تغییر كادر فنی صورت نگرفته است و بیشتر همان شایعات بیرون از باشگاه است و اینكه برخی رسانه‌ها به نقل از مقام آگاه مطلبی در این زمینه می‌نویسند باید گفت مقام آگاه تعریف دارد و اعضای هیات مدیره مشخصند، مدیر عامل نیز مشخص است كه با حفظ سمت سخنگویی باشگاه را نیز برعهده دارد و اگر مواردی باشد باید ذكر شود كه این صحبت‌ها از ناحیه‌ی چه كسانی بوده است.

نماینده‌ دماوند و فیروزكوه ضمن تكذیب شایعه‌ تغییر كادر فنی‌، گفت: در جلسه‌ امشب حتما در خصوص برخورد جدی با برخی موج‌هایی كه ایجاد می‌شود، تصمیم‌گیری خواهد شد، چرا كه مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و بازیكنان استقلال دنبال این هستند كه از مسایل حاشیه‌ای به دور باشند.

وی ادامه داد: در هر صورت تیم‌های بزرگ حاشیه دارند و مساله‌ تغییر كادر فنی شایعه‌ای بیش نیست و تاكنون در هیچ جلسه‌ از هیات مدیره در چند هفته‌ گذشته این بحث مطرح نشده است.

رسولی‌نژاد در خصوص حضور قلعه‌نوعی به عنوان مدیر فنی تیم استقلال در روز جمعه و نشستن وی بر روی نیمكت این تیم، گفت: قرار است امشب در مورد این مساله نیز در هیات مدیره صحبت شود و نتیجه‌ آن اعلام خواهد شد.

وی همچنین به پاداش ویژه‌ی هیات مدیره به بازیكنان استقلال در صورت پیروزی برابر پرسپولیس در روز جمعه خبر داد و گفت: هر چند همه‌ی بردها سه امتیاز دارد، اما برد برابر پرسپولیس به نحو خاصی برای ما شیرین است. البته ما دنبال فضاسازی و جوسازی كاذب نیستیم، بلكه دنبال این هستیم كه بازی زیبایی برگزار شود.

وی در پایان گفت: قدر مسلم هیات مدیره‌ باشگاه استقلال نیز پاداش ویژه‌ای در صورت پیروزی تیم در نظر خواهد گرفت. جدا از بدهی‌هایی كه باشگاه به بازیكنان دارد، این پاداش به صورت ویژه پرداخت خواهد شد.