تبیان، دستیار زندگی
از اعزام چهار نفر از اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی به مسابقات جهانی برزیل جلوگیری شد دبیر موقت فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل شواهد موجود مبنی بر استفاده از داروهای مكمل از سفر چهار بازیكن تیم فوتبال ساحلی به رقابت‌های جام‌جهانی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

4 فوتبالیست مشکوک به دوپینگ شناخته شدند


از اعزام چهار نفر از اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی به مسابقات جهانی برزیل جلوگیری شد

دبیر موقت فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل شواهد موجود مبنی بر استفاده از داروهای مكمل از سفر چهار بازیكن تیم فوتبال ساحلی به رقابت‌های جام‌جهانی برزیل جلوگیری شد.

داریوش مصطفوی اظهار كرد: آزمایش دوپینگ از بازیكنان تیم ملی فوتبال ساحلی اعزامی به رقابت‌های جام جهانی برزیل انجام نشد؛ اما، شواهد نشان می‌دهد كه چهار نفر از بازیكنان این تیم از داروهای مكمل استفاده كرده‌اند و ما برای آن كه از محرومیت احتمالی تیم ملی و این بازیكنان پیشگیری كنیم تصمیم گرفتیم كه از اعزام این چهار بازیكن به برزیل جلوگیری كنیم. ما دوست نداشتیم كه فوتبال ایران در جامعه‌ای بین‌الملل دچار مشكل شود.

وی افزود: جلسات متعددی را با دكتر شریف رییس كمیته‌ی مبارزه با دوپینگ فدراسیون انجام دادیم و با توجه به این كه این بازیكنان از داروی مكمل ب كمپلكس استفاده كرده بودند, تصمیم گرفته شد كه آنها به همراه تیم به مسابقات جهانی اعزام نشوند. در فوتبال ساحلی مربی‌ها نیز می‌توانند به عنوان بازیكن بازی كنند, بنابراین فلاحت‌زاده و داداش‌زاده نیز به عنوان مربی بازیكن در تیم ملی فوتبال ساحلی فعالیت خواهند كرد. ما برای حضور در مسابقات جام‌جهانی فوتبال ساحلی با مشكلی به نام كمبود بازیكن روبه‌رو نیستیم.

اولین حضور بین المللی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی

قرعه کشی جام جهانی فوتبال ساحلی

کرج قهرمان فوتبال ساحلی ایران