تبیان، دستیار زندگی
د سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پیش‌بینی می‌كنم دربی شصت و یكم نیز مانند بسیاری از دیدارهای گذشته با تساوی خاتمه یابد. علی پروین افزود: با توجه به بازی های دو تیم به ویژه پرسپولیس در فصل جاری، بی شك شاهد دیدار ج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین : دربی شصت و یكم مساوی می‌شود


سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پیش‌بینی می‌كنم دربی شصت و یكم نیز مانند بسیاری از دیدارهای گذشته با تساوی خاتمه یابد.

علی پروین افزود: با توجه به بازی های دو تیم به ویژه پرسپولیس در فصل جاری، بی شك شاهد دیدار جذابی خواهیم بود؛ اما به عقیده من این دیدار برنده ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به عملكرد نفرات پرسپولیس در بازی‌های اخیر، اظهار داشت: این تیم در فصل جاری عملكرد خوبی داشته و می توان آینده ای امیدواركننده در انتهای فصل برای آن متصور بود.

پروین در مورد دیدار با علی دایی تصریح كرد: از گفت و گو با كاپیتان سابق تیم ملی خوشحال شدم. وی با گلزنی در دیدارهای این فصل نشان داد كه هنوز آماده است و البته می تواند در آینده مربی خوبی نیز بشود.

وی درباره انتقال علی انصاریان به استقلال و احتمال رودرویی وی با پرسپولیس در دربی تاكید كرد: رفتن وی به استقلال تصمیمی شخصی بود؛ اما با شناختی كه از وی دارم می دانم در هر لباسی، با تعصب بازی می‌كند. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی كامل خود را به دست آورده و در میادین حاضر شود.

دیدار دربی بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

پروین پرافتخارترین پرسپولیسی فوتبال ایران

مصاحبه خواندنی با علی پروین

پروین پرافتخارترین پرسپولیسی فوتبال ایران (قسمت پایانی)