تبیان، دستیار زندگی
تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال پس از توقف برابر حریفان خود در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر آماده حضور در دربی شصت و یکم می شوند. تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس جمعه هفته جاری در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر در ور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین وضعیت استقلال و پرسپولیس پیش از دربی


تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال پس از توقف برابر حریفان خود در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر آماده حضور در دربی شصت و یکم می شوند.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس جمعه هفته جاری در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند.

این دو تیم در حالی به دیدارهم می روند که در بازی های هفته هفتم با تساوی برابر حریفان تا حدودی از صدر جدول فاصله گرفتند.روند نزولی آبی پوشان تا بازی معوقه برابر فولاد خوزستان نیز ادامه یافت و این تیم در مصاف با سرخپوشان خوزستانی نیز به کسب یک امتیاز بازی رضایت داد.

صمد مرفاوی که با احتیاط گام به میدان مصاف با فولاد خوزستان نهاده بود به اصلی ترین هدف خود که همان حفظ بازیکنانش پیش از دربی بود دست یافت وبدون اینکه بازیکنی محروم در اردو داشته باشد به مقابله با رقیب همشهری می رود.این در حالیست که در جمع آبی پوشان نگرانی هایی بابت آسیب دیدگی نفراتی چون علی انصاریان و سیاوش اکبرپور وجود دارد.مهاجم استقلال که از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شده است با غیبت در بازی برابر فولاد خوزستان به تمرینات اختصاصی خود ادامه داد تا روز جمعه در نوک پیکان حمله آبی پوشان به میدان برود. پزشکان استقلال گرچه با اطمینان خاطر از حضوراکبرپوردر این بازی یاد می کنند اما هنوز با شک و تردید در خصوص علی انصاریان صحبت می شود وشایعاتی مختلف پیرامون حضور یا غیبت وی در دربی 61به گوش می رسد.

آبی پوشان از امروز در زمین کاوه تهران تمرینات خود را برای حضور در دربی تهران آماده کرده و از روز چهارشنبه اردوی شبانه روزی را در هتل استقلال تهران بر پا می کنند.

نتیجه تساوی پرسپولیس مقابل پاس برابر دیدگان بیش از هشتاد هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی نمایشی دلپذیر پیش از دربی تهران برای شاگردان دنیزلی بود ، آنها که هنوز از ضعف گلزنی رنج می برند!

سرخپوشان بدون بازیکن بازیکن محروم از بابت مصدومیت الونگ الونگ ، علیرضا واحدی نیکبخت و احسان خرسندی نگرانند. در این بین حضور مدافع کامرونی و بازیکن اسبق استقلال در دربی حتمی است اما ظاهرا خرسندی نمی تواند تیمش را در دربی همراهی کند.

شاگردان دنیزلی طی هفته جاری عصرها در ورزشگاه کارگران تهران به تمرین پرداخته و از روز چهارشنبه همانند رقیب دیرینه اردوی 48 ساعته خود قبل از دربی را در هتل آزادی تهران برپا می کنند.

اما باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در صورت برتری برابر استقلال تهران به بازیكنانش پاداش ویژه‌ایی اهدا كند.

تیم فوتبال پرسپولیس كه از سه سال پیش تاكنون نتوانسته است، برابر حریف سنتی خود به برتری دست یابد این بار با مربیگری مصطفی دنیزلی قصد دارد، ناكامی اخیر را به دست فراموش یسپارد.

هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس با نظر مدیرعامل، پاداش ویژه‌ای را برای این دیدار در نظر گرفته است كه در صورت كسب سه امتیاز به بازیكنان پرداخت خواهد شد.

باشگاه پیروزی، پیش از این نیز 30درصد از پیش قراردادهای بازیكنانش را پرداخت كرده است و قصد دارد در شب قبل از بازی‌ نیز پاداش نقدی را به كلیه‌ی بازیكنان اهدا كند.

دنیزلی: ركورددار حضور در داربی‌ها هستم

تشویق و تنبیه برای تماشاگران سرخابی