تبیان، دستیار زندگی
همانطور که در اطلاعیه قبل به اطلاع رساندیم جهت ارتقاء سطح دانش و روش عملکرد واسطین ازدواج کار گاه های آموزشی واسطین ازدواج با همکاری مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی روشنا در تهران آغاز گردید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتمام اولین دوره ی کارگاه های آموزشی واسطین ازدواج


اولین دوره کارگاه های آموزشی واسطین ازدواج در تاریخ 5 تیرماه ماه 1393با حضور 35 نفر از واسطین ازدواج طرح همسان گزینی تبیان در محل مرکز خدمات مشاوره و خدمات روانشناسی روشنا در طی یک دوره ١٧ ساعته پایان یافت.

واسطه گری در امر ازدواج یکی از پسندیده ترین و نیکوترین رفتارهای مورد تأکید ائمه ی اطهار علیه السلام در جوامع اسلامی است که در حال حاضر با گسترش جوامع، ترویج و تبلیغ سنت های دینی در این امر نکته ای بسیار حائز اهمیت است.

همانطور که در اطلاعیه قبل به اطلاع رساندیم جهت ارتقاء سطح دانش و روش عملکرد واسطین  ازدواج کار گاه های آموزشی واسطین ازدواج با همکاری مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی روشنا در تهران آغاز گردید که اولین دوره ی این کارگاه ها با ارائه محتوای آموزشی مرتبط طی هفده ساعت با موفقیت به پایان رسید.

کارگاه های آموزشی واسطین ازدواج

در این دوره آنچه مورد بررسی و آموزش قرار گرفت شامل سر فصل های زیر بود:
1- کار گاه آموزشی بلوغ عاطفی توسط آقای دکتر دوایی

2- کار گاه آموزشی بلوغ اجتماعی توسط آقای دکتر مدنی

3- کار گاه آموزشی تیپ شناسی شخصیتی زنان و مردان توسط آقای کمن

4- کار گاه آموزشی اخلاق واسطه گری ازدواج توسط آقای دکتر فیاض بخش

5- کار گاه آموزشی ملاک های ازدواج توسط آقای دکتر فیاض بخش

کارگاه های آموزشی واسطین ازدواج

لازم به ذکر است ؛ دوره های بعدی این آموزشها با هماهنگی مراکز ذیربط همچنان ادامه خواهد شد و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.