تبیان، دستیار زندگی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در محل بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور یافت و از بخش های مختلف غرفه تبیان بازدید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه تبیان

وزیر فرهنگ در غرفه تبیان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در محل بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور یافت و از بخش های مختلف غرفه تبیان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی،‌ علی جنتی وزیر ارشاد شب گذشته با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش‌های شبکه تخصصی قرآن، سامانه وبلاگ تبیان و شبکه های اجتماعی تبیان دیدن کرد و به گفت‌وگو با مسئولان این بخش‌ها پرداخت.

علی جنتی با تاکید بر اینکه تاسیس موسسه تبیان یکی از کارهای فاخز سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می رود اظهار داشت: موسسه تبیان نقش مهمی در پالایش فرهنگی کشور از وجود تهاجمات غربی دارد.

وی افزود: برخورداری از شبکه های اجتماعی قابل اطمینان همچون شبکه اجتماعی تبیان باعث می گردد تا نیاز به وجود شبکه های اجتماعی های بیگانه با فرهنگ ایرانی اسلامی ما همچون فیسبوک و توئیتر کمرنگ شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان داشت: تکنولوژی نوین ارتباطی در دنیای امروز ، تحولات عظیم و پیچیده ای در روابط و مناسبات انسانی و اشکال جدیدی از الگوهای ارتباطی ایجاد کرده  و به مقوله هویت نیز مفهوم جدیدی بخشیده است.

علی جنتی در خاتمه این بازدید قول همکاری و حضور در شبکه اجتماعی تبیان در آینده نزدیک را به مسئولین غرفه داد.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی