تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیكنانم برای انجام یك بازی خوب و كسب سه امتیاز در برابر استقلال تهران اعتقاد دارم. مصطفی دنیزلی پس از تمرین تیمش گفت : ستقلال و پرسپولیس رنگ (نماد) فوتبال ایران هستند و برای هواداران، ای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دنیزلی: ركورددار حضور در داربی‌ها هستم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیكنانم برای انجام یك بازی خوب و كسب سه امتیاز در برابر استقلال تهران اعتقاد دارم.

مصطفی دنیزلی پس از تمرین تیمش گفت : ستقلال و پرسپولیس رنگ (نماد) فوتبال ایران هستند و برای هواداران، این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. قطعا با درك این شرایط سعی می‌كنیم بازی خوبی را انجام دهیم.

وی افزود: شرایط داربی همیشه با بازی‌های عادی متفاوت بوده است. استقلال هر چقدر هم كه در بازی‌های گذشته نه چندان خوب ظاهر شده است، اما در برابر پرسپولیس هوشیارانه و متفاوت عمل خواهد كرد.

دنیزلی تاكید كرد: من به این داربی توجه خاصی دارم و با تمام شرایط حاكم بر این بازی معتقدم كه می‌توانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان كرد: نمی‌توان پیش بینی دقیقی نسبت به نتایج داربی‌ها داشت. مهم این است كه بتوانیم در روز بازی با استقلال هواداران را خوشحال كرده و به آنچه كه می‌خواهیم دست یابیم.

دنیزلی با اشاره به حضورش در داربی‌های تركیه  گفت: شاید مربی‌ای بیشتر از من سابقه‌ی حضور در داربی‌های بزرگ را نداشته است. كاملا به شرایط این بازی‌ها آشنا هستم و می‌دانم كه در برابر استقلال چه شرایطی خواهیم داشت. حس و انگیزه‌ی بازیكنان برای داربی‌ها همیشه متفاوت بوده است.

دنیزلی تاكید كرد: استقلال و پرسپولیس در بازی روز جمعه همه چیز را فراموش می‌كنند و تنها به دنبال كسب امتیاز هستند. ما نیز روش خاصی را برای این بازی داریم و سعی می‌كنیم كه از موقعیت‌ها استفاده كنیم.

دنیزلی كه حاضر نشد در خصوص احتمال استفاده از مهدی واعظی در دیدار برابر استقلال سخنی بگوید گفت: تمرینات پرسپولیس روز دوشنبه تعطیل خواهد بود و از صبح سه‌شنبه مجددا تمرینات را آغاز خواهیم كرد.

دنیزلی : در آزادی هیچ تیمی پرسپولیس را مغلوب نمی کند

گزارش تصویری از حضور دنیزلی در باشگاه پرسپولیس