تبیان، دستیار زندگی
كرد تیم ملی فوتبال جوانان ایران در نخستین گام در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم تاجیكستان را شكست داد. تیم ملی جوانان ایران امروز در ورزشگاه سری كانتیرآوای شهر بنگلر هند با نتیجه سه بر یك تیم تاجیكستان را شكست دا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوانان ایران با پیروزی شروع كرد


تیم ملی فوتبال جوانان ایران در نخستین گام در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم تاجیكستان را شكست داد.

تیم ملی جوانان ایران امروز در ورزشگاه سری كانتیرآوای شهر بنگلر هند با نتیجه سه بر یك تیم تاجیكستان را شكست داد تا در پایان روز نخست در صدر گروه سوم رقابتهای قهرمانی آسیا كه حكم انتخابی جام جهانی را نیز دارد قرار گیرد.

در این دیدار ابتدا «اختم خامراكولف» بازیكن تاجیكستان در دقیقه دهم دروازه ایران را باز كرد، اما « شهرام گودرزی» در دقیقه 55 گل تساوی را وارد دروازه حریف كرد، سپس « مصطفی قطره‌آبگون» با گل‌زنی در دقایق 60 و 81 تیم ایران را از حریف پیش انداخت و در پایان تیم ایران موفق شد با نتیجه سه بر یك تیم تاجیكستان را شكست دهد.

اولیویرا پس از پیروزی ایران برابر تاجیكستان:

این بهترین عملكردمان نبود

سرمربی تیم ملی جوانان ایران گفت: تیم ما در بازی‌های آینده با قدرت بیشتری به مصاف حریفان خواهد رفت.

لبرتو اولیویرا سرمربی برزیلی تیم ایران پس از پیروزی سه بر یك تیم كشورمان برابر تاجیكستان گفت: ما بهترین عملكرد خود را ارائه نكردیم و من باید به همه بگویم كه ما توانایی انجام دیدارهای قدرتمندتری را نیز داریم.

وی درباره‌ی جبران گل خورده توسط بازیكنان ایران و نتیجه نهایی گفت: در بین دو نیمه به بازیكنانم گفتم كه آرامش را خود را حفظ كرده و بازی عادی خود را در نیمه دوم ارائه كنند. آنها به روی دروازه حریف فشار آوردند و بازیكنان كلیدی‌ام توانستند بازی خوبی را انجام دهند.

با این پیروزی تیم ایران تا پیش از دیدار آینده برابر كره شمالی به صدر جدول گروه چهارم صعود كرد.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم ژاپن با نتیجه دو بر صفر كره‌شمالی را از پیش رو برداشته بود.

هم‌اكنون در این گروه پس از ایران تیم‌های ژاپن، كره شمالی و تاجیكستان در مكانهای دوم ، سوم و چهارم گروه D قرار گرفتند.