تبیان، دستیار زندگی
یك منبع آگاه در استقلال تهران خبر داد كه پس از دربی بزرگ پایتخت، مذاكرات با سئول گونش برای حضور در این باشگاه آغاز می‌شود. به گزارش فارس، در حالیكه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال همواره حمایت قاطع خود از صمد مرفاوی را اعل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سنول گونش بعد از دربی در استقلال


یك منبع آگاه در استقلال تهران خبر داد كه پس از دربی بزرگ پایتخت، مذاكرات با سئول گونش برای حضور در این باشگاه آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، در حالیكه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال همواره حمایت قاطع خود از صمد مرفاوی را اعلام داشته‌اند و حتی در جلسه دیشب رئیس هیات مدیره باشگاه با بازیكنان هم بار دیگر به صورت قاطع از این حمایت حرف زده شد؛ اما به گفته یكی از مسئولان باشگاه، آنها درصددند برای تقویت كادر فنی و كمك به صمد مرفاوی، یك مربی آگاه خارجی را به عنوان مدیر فنی به جمع مربیان اضافه كنند.

از مدت‌ها قبل بحث حضور سئول گونش، مربی ترك تباری كه حتی پرسپولیس‌ها دنبال جذب او بودند، مطرح شد؛ اما به دلایلی بلافاصله بحث حضور این مربی مسكوت باقی ماند؛ اما بار دیگر و با توجه به شرایط استقلال و مسابقات مهمی كه پیش رو دارد، مدیران این تیم مصمم شده‌اند هر طور شده این مربی را به كادر اضافه كنند.

آنها تصمیم دارند پس از دربی، مذاكرات اولیه را با گونش آغاز كنند. این خبر در شرایطی مطرح شده كه هنوز در مورد بازگشت امیر قلعه نوعی به عنوان مدیر فنی تصمیم نهایی گرفته نشده است.

این منبع آگاه افزود، بعد از بازی روز 12 آبان اتفاقات زیادی رخ خواهد داد.

استقلال یک - راه آهن یک