تبیان، دستیار زندگی
یوونتوس 8، لاتزیو و فیورنتینا 4 امتیاز حضور یوونتوس در سری A فصل بعد تقریباً قطعی شد؛ چرا كه بینكونری‌ها از سوی كمیته المپیك ایتالیا كه بالاترین هیات ورزشی كشور چكمه‌ای است، با تخفیفی 8 امتیاز مواجه شدند. یوونتوس كه در پی ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاهش مجازات برای باشگاه های ایتالیا

یوونتوس 8، لاتزیو و فیورنتینا 4 امتیاز


حضور یوونتوس در سری A فصل بعد تقریباً قطعی شد؛ چرا كه بینكونری‌ها از سوی كمیته المپیك ایتالیا كه بالاترین هیات ورزشی كشور چكمه‌ای است، با تخفیفی 8 امتیاز مواجه شدند.

یوونتوس كه در پی ارتكاب تخلفات در فصل قبل سری A فوتبال ایتالیا به دسته B سقوط كرده بود، 17 امتیاز منفی را نیز یدك می‌كشید كه موفق شد در همان اوایل فصل آن را جبران نماید.

كمیته المپیك ایتالیا پس از بررسی‌های فراوانی كه از پرونده تخلفات باشگاه به عمل آورد، تخفیفی را در امتیازات از دست رفته برای سفید و مشكی پوشان قائل شد. دو باشگاه لاتزیو و فیورنتینا نیز با كاهش مجازات روبرو شدند.

لاتزیو 8 امتیاز و فیورنتینا 4 امتیاز بخشوده شدند. بنابراین لاتزیو كه در معرض سقوط از سری A قرار داشت، از خطر سقوط نجات پیدا كرد، اما خطر هنوز فیورنتینا را تهدید می‌كند و میلان نیز با كاهش مجازات مواجه نشد.

رجینا كه پنجمین باشگاه حاضر در تخلفات اخیر محسوب می‌شد، باید تا ماه آینده صبر كند تا تصمیم نهایی در مورد این باشگاه نیز اتخاذ شود.

از این باشگاه 15 امتیاز كسر شد و رجینا هم اكنون در قعر جدول سری A جای خوش كرده است.

رای پرونده تبانی فوتبال ایتالیا صادر شد

سری آ ایتالیا بدون یوونتوس ، میلان ، لاتزیو و فیورنتینا