تبیان، دستیار زندگی
بازیکنان تیم ملی والیبال، با خوشحالی از صعود به فینال لیگ جهانی، ایران را شایسته حضور در جمع برترین ها دانستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملی پوشان والیبال از صعود می گویند


بازیکنان تیم ملی والیبال، با خوشحالی از صعود به فینال لیگ جهانی، ایران را شایسته حضور در جمع برترین‌ها دانستند.


والیبال

سعید معروف پس از پیروزی مقابل لهستان و جشن صعود به دور نهایی لیگ جهانی والیبال اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شد که بازی سختی برابر لهستان داشته باشیم آن‌ها برای دفاع از حیثیت خود به میدان آمده بودند و این بازی برای لهستان حکم مرگ و زندگی داشت اما خوشبختانه با آمادگی روانی خوبی شروع کردیم. خوشحالم که به عنوان تیم دوم گروه صعود کردیم. مطمئنا در فینال هم تلاش می‌کنیم که تیم خوبی باشیم. دست تک تک بازیکنان و هم‌تیمی‌هایم را می‌بوسم که این موفقیت را به دست آوردیم.

وی درباره عملکرد خوب بازیکنان تعویضی پس از مصدومیت شهرام محمودی گفت: بهترین قسمت مسابقه همین بود که نشان دادیم یک تیم واقعی هستیم. تیم والیبال ایران با همه 12 نفر بازی می‌کند و وابسته به یک نفر نیست. نشان دادیم که بین بازیکن اول و 12 تیم هیچ تفاوتی وجود ندارد همه ما با کار تیمی پیروز می‌شویم.

کاپیتان تیم والیبال در پاسخ به این پرسش که حالا چه حسی دارید گفت: از این خوشحال‌تر نمی‌توانم باشم. شاید روزهای بعد بتوانیم تاریخ را بیشتر مرور کنیم. اینکه یک تیم در اولین سال حضورش در لیگ جهانی می‌درخشد و در دومین سال حضورش در لیگ جهانی به فینال صعود می‌کند قطعا در تاریخ ثبت خواهد شد. خیلی از تیم‌ها آرزو داشتند که جای ایران به دور نهایی لیگ جهانی می‌رفتند هیچ چیزی بهتر از این نمی‌تواند برای ما تعبیر شود این رویایی است که برای والیبال ایران اتفاق افتاد و خوشبختانه موفقیت‌های والیبال وابسته به سیستمی است که کار خودش را بلد است انجام دهد. من نمی‌توانم درباره صعود برزیل یا لهستان به دور بعد اظهار نظر کنم اما امیدوارم که هر تیمی شایسته است به دور بعد صعود کند ما هفته آینده هم برابر لهستان با قدرت به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم که برنده باشیم.

*قائمی: با برنامه به دور نهایی لیگ جهانی راه یافتیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: برای صعود به دور نهایی لیگ جهانی برنامه داشتیم و خوشحالم که این موفقیت را به دست آوردیم. خوشحالم که برای نخستین بار به دور نهایی لیگ جهانی راه یافتیم. از همه چیز مهم‌تر این است که سهمیه مرحله نهایی لیگ را به دست آوردیم. ما برای کسب این افتخار بابرنامه کار کردیم. خدا را شکر که گام به گام پیش رفتیم و این موفقیت را به دست آوردیم. ان‌شاءالله که در این مسابقه‌ها همچنان روند موفقیت‌های خود را ادامه دهیم و باز هم پیروز شویم. مردم عزیز ایران در همه شرایط ما را حمایت کردند. روزهایی که می‌باختیم هم یار ما بودند و از ما حمایت می‌کردند.خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم و دل آن‌ها را شاد کردیم. همین خوشحالی و شادمانی مردم است که بیش از هر چیزی برای من ارزشمند است.

کاپیتان تیم والیبال در پاسخ به این پرسش که حالا چه حسی دارید گفت: از این خوشحال‌تر نمی‌توانم باشم. شاید روزهای بعد بتوانیم تاریخ را بیشتر مرور کنیم. اینکه یک تیم در اولین سال حضورش در لیگ جهانی می‌درخشد و در دومین سال حضورش در لیگ جهانی به فینال صعود می‌کند قطعا در تاریخ ثبت خواهد شد

*غلامی: بهترین لحظات عمرم را تجربه کردم

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بهترین لحظات عمرم را تجربه می‌کنم و این پیروزی را به کسانی که از تیم ملی حمایت کردند و کنار ما بودند تبریک می‌گویم. یکی از بهترین لحظات عمرم را پشت سر می‌گذارم. این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. به همه آن‌هایی که هر روز مسابقه به سالن آمدند و چه آن‌هایی که از تلویزیون و رسانه‌ها بازی‌های والیبال را تعقیب کردند. آن‌هایی که ما را دعا کردند و با حمایت‌هایشان توانستیم این موفقیت را به دست آوریم. ان‌شاءالله که در لهستان هم بتوانیم نتایج خوبی را تکرار کنیم.

*ظریف: این لحظات همیشه در ذهن‌ها خواهد ماند

لیبروی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل لهستان و جشن صعود به دور نهایی لیگ جهانی گفت: این لحظات برای همیشه در ذهن مردم می‌ماند و خوشحالم که دل مردم را شاد کردیم. واقعا نمی‌دانم چه بگویم. این افتخار ایران است که با اقتدار به دور نهایی لیگ جهانی صعود کرد و هیچ اما و اگری نگذاشت.من هیچ نقشی در این موفقیت‌ها نداشتم. همه بازیکنان بودم که زحمت کشیدند تا این افتخار حاصل شود. ما همه با هم یک تیم هستیم و تلاش می‌کنیم تا موفق باشیم. از خوشحالی نمی‌دانم چه بگویم اما از مردم تشکر می‌کنم که با دعای خیر خود به ما کمک کردند.

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایسنا