تبیان، دستیار زندگی
مشکل باقری پا برجاست! کریم‌ باقرى‌ که‌ با تماس‌ مستقیم‌ انصارى‌فرد به‌ باشگاه‌ رفت‌ تا پیش‌پرداخت‌ خود را دریافت‌ کند، وقتى‌ با مبلغ‌ مورد نظر مدیرعامل‌ روبه‌رو شد، جا خورد و گفت‌ این‌ چیه! ما بر سر مبلغ‌ دیگرى‌ توافق‌ کردیم....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کوتاه و خواندنی 6/8/85

مشکل باقری پا برجاست!

کریم‌ باقرى‌ که‌ با تماس‌ مستقیم‌ انصارى‌فرد به‌ باشگاه‌ رفت‌ تا پیش‌پرداخت‌ خود را دریافت‌ کند، وقتى‌ با مبلغ‌ مورد نظر مدیرعامل‌ روبه‌رو شد، جا خورد و گفت‌ این‌ چیه! ما بر سر مبلغ‌ دیگرى‌ توافق‌ کردیم. وی در این زمینه گفت: من‌ با انصارى‌فرد یک‌ حرف‌ دیگر زدم‌ و مبلغ‌ من‌ چیز دیگرى‌ بود اما یکهو یک‌ مبلغ‌ دیگر جلوى‌ اسم‌ خود دیدم‌ و به‌ خاطر همین‌ پول‌ نگرفتم. وضعیت پایم بهتر شده‌ ولى‌ خب، تازه‌ نرم‌دوى‌ را آغاز کردم. حیف‌ که‌ دیدار با پاس‌ نبودم‌ اما تلاش‌ مى‌کنم‌ برابر استقلال‌ باشم.

فکری : هواداران جا خالی نکنند

محمود فكری گفت: هنوز اتفاقى‌ نیفتاده‌ است‌ که‌ هواداران‌ بخواهند جا خالى‌ کنند چون‌ استقلال‌ همچنان‌ مدعى‌ کسب‌ عنوان‌ قهرمانى‌ است. هواداران‌ باید مواظب‌ مسائل‌ حاشیه‌اى‌ باشند و از ایجاد اختلاف‌ بپرهیزند. استقلال‌ در دیدارهاى‌ دربى‌ جنگنده‌ و باانگیزه‌ ظاهر مى‌شود، شاید اگر مقابل‌ راه‌آهن‌ به‌ نتیجه‌ خوب‌ دست‌ پیدا مى‌کردیم‌ دچار غرور مى‌شدیم. اما حالا براى‌ رویارویى‌ با پرسپولیس‌ باید حواسمان‌ را جمع‌ کنیم.

مشکل سپاهان بابت پاداشهای جام حذفی!

شرکت‌ فولاد مبارکه‌ به‌ مناسبت‌ قهرمانى‌ سپاهان‌ در جام‌حذفى‌ باشگاه‌هاى‌ کشور به‌ بازیکنان‌ و کادرفنى‌ این‌ تیم‌ حواله‌ یک‌ دستگاه‌ پراید اهدا کرد اما این‌ جایزه‌ هم‌ اکنون‌ براى‌ مسئولان‌ باشگاه‌ مشکل‌آفرین‌ شده‌ است. گفتنى‌ است‌ برخى‌ از بازیکنانى‌ که‌ در دو بازى‌ آخر، سپاهان‌ را در جام‌حذفى‌ همراهى‌ کرده‌اند، مدعى‌ شده‌اند که‌ مى‌بایست‌ حواله‌ پراید را دریافت‌ کنند، از طرفى‌ در صورت‌ اجابت‌ این‌ مسأ‌له، مسئولان‌ مى‌بایست‌ به‌ بازیکنان‌ و افرادى‌ که ‌8 دیدار در کنار سپاهان‌ بوده‌ و سپس‌ جدا شده‌اند نیز این‌ جایزه‌ را اهدا کنند، به‌ همین‌ خاطر هنوز تکلیف‌ چگونگى‌ اهداى‌ جوایز شرکت‌ فولاد به‌ سپاهانى‌ها مشخص‌ نیست.

حضور تیموریان در جام اتحادیه

آندرانیك تیموریان ملى پوش ایرانى تیم فوتبال بولتون در دور سوم رقابت هاى جام اتحادیه براى تیم بولتون به میدان رفت. تیم فوتبال بولتون روز چهارشنبه در دور سوم رقابت هاى جام اتحادیه در خانه چارلتون به میدان رفت كه با نتیجه یك- صفر مقابل این تیم شكست خورد.

آندرانیك تیموریان در این دیدار از ابتدا در تركیب اصلى بولتون حضور پیدا كرد و دردقیقه 56 جاى خود را به یوهان اسمیت داد.

اما در چارچوب‌ رقابت‌ هاى‌ هفته‌ دهم‌ لیگ‌ برتر انگلیس‌ تیم‌ بولتون‌ که‌ آندو تیموریان‌ را در اختیار دارد در خانه‌ میزبان‌ تیم‌ صاحب‌نام‌ منچستریونایتد است.

شاگردان‌ آلردایس‌ که‌هم ‌اکنون‌ مکان‌ سوم‌ جدول‌ را در اختیار دارند انگیزه‌هاى‌ بسیارى‌ براى‌ غلبه‌ بر منچستر صدرنشین‌ دارند چون‌ حداقل‌ براى‌ مدت‌ کوتاهى‌ مى‌توانند صدرنشین‌ لیگ‌ برتر شوند و این‌ براى‌ تیم‌ نه‌چندان‌ صاحب‌نام‌ بولتون‌ افتخار بزرگى‌ است.

در حال‌ حاضر بولتون‌ با بیست‌ امتیاز در مکان‌ سوم‌ جدول‌ قرار دارد و در نقطه‌ مقابل‌ منچستریونایتد با بیست‌ و دو امتیاز در صدر جدول‌ رقابت‌ سختى‌ با چلسى‌ و بولتون‌ دارد و از این‌ رو این‌ هفته‌ همه‌ نگاه‌ها به‌ سوى‌ این‌ بازى‌ است‌ چون‌ نتیجه‌ آن‌ در صدرنشینى‌ تعیین ‌کننده‌ خواهد بود.

ناگفته‌ نماند آندو تیموریان‌ از روى‌ نیمکت‌ نظاره‌گر این‌ بازى‌ جذاب‌ و دیدنى‌ خواهد بود.

پرده برداری از تندیس دیه گو

روز یک شنبه هفته جاری با برگزار مراسم ویژه ای از تندیس اسطوره فوتبال آرژانتین و اعجوبه تاریخ فوتبال جهان پرده برداری خواهد شد.

تندیسی از جنس برنز به افتخار دیه گو آرماندو مارادونا ساخته شده و روز یک شنبه در حضور هزاران فوتبال دوست و همچنین خبرنگار در بوینس آیرس به نمایش گذاشته خواهد شد.

تندیس مارادونا سه متر طول دارد و حدود 300 کیلوگرم وزن آن برآورد می شود. قرار است این مجسمه در موزه مشهور باشگاه بوکاجونیورز در ورزشگاه ال بومبو نه را به نمایش گذاشته شود.

نکته جالب توجه این است که حضور مارادونا در این مراسم هنوز قطعی نشده اما او گفته است احتمال دارد برای پرده باری از مجسمه خودش راهی بوینس آیرس شود. مارادونا در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهاد مربیگری تیم ملی فوتبال هندوراس است.

تاثیر همسر لمپارد در انتقال وی به بارسلونا

بارسلونا به شدت در حال برنامه ریزی برای ارایه یک پیشنهاد خوب به فرانک لمپارد هافبک فوق العاده چلسی است.

به گزارش «تریبال فوتبال»، روزنامه «مایرو» نوشت، بارسلونا قصد دارد در صورت شکست مذاکرات چلسی با لمپارد برای انعقاد یک قرارداد طولانی مدت با یک تخفیف 10میلیون پوندی پیشنهاد خوبی را به این بازیکن بدهد.

لمپارد از روسای چلسی خواسته تا در دستمزد با بازیکنانی مانند آندره شوچنکو و میشاییل بالاک برابری کند. این دو بازیکن دستمزدی حدود 130 هزار پوند ( در حدود  227 میلیون تومان) در هفته دارند!

اگر چلسی موفق نشود پیشنهاد خوبی به لمپارد بدهد، آنگاه الن همسر اهل بارسلون وی می تواند با استفاده از قوانین جدید فیفا در مورد قراردادها تنها با حدود 4 و نیم  میلیون پوند، وی را به ترک باشگاهش وادار کند تا یک سال باقی مانده از قراردادش با چلسی را خریداری و به نیوکامپ برود.

یکی از مقامات بارسلونا نیز در این رابطه گفت: «ریکارد به هیات مدیره باشگاه گفته که خواهان یک ژنرال در خط میانی تیم است و لمپارد یکی از بهترین گزینه ها برای این کار است».

اخبار کوتاه و خواندنی 25/5/85