تبیان، دستیار زندگی
هواپیمای اعضای تیم ملی فوتبال ایران ساعت 3:35 بامداد به زمین نشست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حواشی های خواندنی از بازگشت ملی پوشان


تیم ملی فوتبال ایران که پس از حضور در جام جهانی 2014 روز گذشته برزیل را به مقصد دبی و سپس تهران ترک کرده بود، ساعت 3:35 بامداد امروز (شنبه) وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد.


بازگشت ملی پوشان

تیم ملی فوتبال ایران که پس از حضور در جام جهانی 2014 روز گذشته برزیل را به مقصد دبی و سپس تهران ترک کرده بود، ساعت 3:35 بامداد امروز (شنبه) وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سید هادی آیت‌اللهی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و مهدی تاج رییس سازمان لیگ، با حضور در سالن CIP آماده استقبال از ملی‌پوشان شدند. خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان اصحاب رسانه هم در همین سالن حضور دارند.

برخی از خانواده‌های ملی‌پوشان نیز به سالن آمده‌ بودند اما حدود 200 نفر از هواداران تیم ملی که اکثر آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند، با در دست داشتن پرچم‌های بزرگ و کوچک ایران، مقابل درب ساختمان CIP تجمع کرده و تیم ملی را تشویق می‌کنند. آن‌ها منتظر خروج ملی‌پوشان از ساختمان CIP هستند.

بازگشت ملی پوشان

سید هادی آیت‌اللهی نایب رییس اول فدراسیون درباره مراسم استقبال از ملی‌پوشان که پیش از این گفته شده بود امشب پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود،گفت: برنامه استقبال را برای امشب برگزار نخواهیم کرد و فعلا قرار است مراسم استقبال در همین سالن CIP برگزار شود.

جواد نکونام اولین کسی بود که وارد سالن شد و پس از آن آندرانیک تیموریان و سپس کارلوس کی‌روش با کت و شلوار وارد سالن شد. پس از او، مهدی محمدنبی و سپس یک به یک بازیکنان تیم ملی با لباس ورزشی وارد سالن شدند. در طبقه فوقانی سالن هم مقدمات برگزاری یک مراسم ایجاد شده است. گروهی از نوازندگان آماده بودند تا سرود بخوانند و مراسم به صورت رسمی انجام شود.

به نظر می‌آمد ملی‌پوشان که از یک سفر طولانی بازگشته‌اند انتظار چنین استقبالی را نداشته‌اند و کمی شوکه شده بودند و می‌خندیدند.

بازار گرفتن عکس یادگاری با کارلوس کی‌روش در سالن ورودی CIP داغ است و جمعی از خانواده‌ها که به سالن آمده‌اند، با او عکس می‌گیرند. کی‌روش هم خنده‌کنان و با روی باز استقبال می‌کند. ملی‌پوشان و مربیان یک به یک روی صندلی‌های سالن مراسم نشستند.

جواد نکونام که ظاهرا دلش برای فرزندش خیلی تنگ شده بود، یک راست رفت و او را به بغل گرفت و با خود به مراسم آورد. فرزند امیرحسین صادقی هم وقتی پدرش را دید به یکباره به سمت او رفت و در آغوشش قرار گرفت و گریه می‌کرد.

قوچان نژاد

در میان بازیکنان کسانی هم هستند که به خاطر خستگی سفر هنوز چشمان خواب‌آلود دارند. کی‌روش و نبی در ردیف اول نشسته‌اند و بازیکنان از ردیف دوم به بعد روی صندلی‌ها جا گرفته‌اند.

از میان بازیکنان تیم ملی اشکان دژاگه، مهرداد بیت‌آشور و دانیل داوری به ایران نیامده‌اند.

مراسم با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران رسما آغاز شد. البته پیش از این نوازندگان و خوانندگان سرود ای ایران را اجرا می‌کردند.

در پایان برنامه اعضای تیم ملی با هم عکس یادگاری گرفتند.

بازیکنانی که قصد سوار شدن به اتوبوس داشتند از تونلی که طرفداران تیم ملی ایجاد کرده بودند گذشتند و علاقه‌مندان به تیم ملی شدیدا آن‌ها را مورد تشویق قرار دادند که در این میان برخی از این طرفداران از شهرهای مختلف برای دیدن بازیکنان تیم ملی به فرودگاه امام آمده بودند و با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایسنا