تبیان، دستیار زندگی

خانم‌های زیبا و خیره شدن شوهر من

اگر دوستی از شما سوال زیر را بپرسد، چه جوابی به او می دهید؟ (در قسمت نظرات پاسخ های خودتان را به این سوال ثبت کنید)
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : ندا داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
چشم چرانی

چند ماهی از ازدواج مان می گذرد. من و همسرم هر دو دانشجو هستیم و مدت ها از زندگی مشترکمان می گذرد و من از همان روز اول با همسرم بر سر یک عادت نامناسب ایشان مشکل داشتم اما نمی توانستم ناراحتی ام را بیان کنم.ازدوران نامزدی ،زمانی که با هم به مهمانی یا پارک و خرید می رفتیم احساس می کردم که همسرم به زن های دیگر نگاه می کند.این احساس به مرور زمان در من بیشتر شد. به طوریکه همیشه نگران و ناراحت بودم.در جمع که بودیم مدام همسرم را زیر نظر داشتم و از اینکه او به خانم ها مخصوصا خانم های زیبا اینقدر نگاه می کند واقعا عذاب می کشیدم تا اینکه یکبار صبرم لبریز شد و به او گفتم.

همسرم در ابتدا تعجب کرد و سعی کرد مرا آرام کند اما وقتی عمق ناراحتی و عصبانیت مرا دید، او هم خشمگین شد و گفت که من بیمار هستم و به زمین و زمان شک دارم. می گوید نگاه او عادی است و منظوری ندارد و کسی که باید تغییر کند، من هستم.

از روزی که این مشکل را با او مطرح کردم، رابطه مان خیلی سرد شده است. تقریبا به ضرورت با هم حرف می زنیم. در این مدت چند باری که مجبور شدیم با هم در جمع حاضر شویم، همسرم همان رفتار قبل را داشت. من توقع داشتم لااقل کمی بیشتر مراعات کند اما چنین کاری نکرد.

از یک طرف نگاه های او به زنان اعصابم را خورد کرده است و از طرفی دلخوری همسرم باعث شده شرایط زندگی مان سخت شود . نمی دانم چگونه برخورد کنم، کمکم کنید.


مطالب مرتبط:

اعتیاد به رابطه رمانتیک

مطلقه هایی که به هم محرم اند

داستان زنان متاهل و پسران مجرد!!

ماجراهای یک عشق قدیمی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.