تبیان، دستیار زندگی
سته گل سپاهانى ها براى سید عباسى قبل از شروع دیدار حساس سپاهان- پرسپولیس سپاهانى ها كار عجیبى انجام دادند. طلایى پوشان با دسته گل به رختكن سرخپوشان تهرانى رفتند و دسته گلى را به داود سیدعباسى تقدیم كردند. سیدعباسى چند فصل برا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در حاشیه بازی سپاهان - پرسپولیس



دسته گل سپاهانى ها براى سید عباسى

قبل از شروع دیدار حساس سپاهان- پرسپولیس سپاهانى ها كار عجیبى انجام دادند. طلایى پوشان با دسته گل به رختكن سرخپوشان تهرانى رفتند و دسته گلى را به داود سیدعباسى تقدیم كردند. سیدعباسى چند فصل براى سپاهان توپ زده بود. این كار سپاهانى ها باعث تعجب پرسپولیسى ها شده بود. البته این كار غیرمعمول اصفهانى ها واقعاً تعجب انگیز بود!


پیشروى تماشاچیان تا پشت دروازه

ورزشگاه فولادشهر برخلاف اینكه گفته مى شد به خاطر تمهیدات امنیتى تنها نیمى از آن پر مى شود دیروز پر از تماشاگر بود. استقبال از این بازى طورى بود كه تا روى چمن پشت دروازه نیز تماشاگر نشسته بود. تا قبل از ساعت ?? تنها ?? درصد ورزشگاه پر شده بود اما در ادامه تا شروع بازى كل ورزشگاه پر شد.


فقط آرمناك رخصت خواست

آرمناك پطروسیان دروازه بان ارمنى سپاهان در شروع دیدار به طرف نیمكت پرسپولیس رفت و از كادر فنى این تیم رخصت خواست. این در حالى است كه پطروسیان در هیچ تیمى شاگرد دنیزلى یا كادر فنى پرسپولیس نبوده است اما غیر از دروازه بان ارمنى هیچ بازیكنى از ? تیم به طرف نیمكت یكدیگر نرفتند، حتى سیدعباسى كه از سپاهانى ها دسته گل گرفته بود.


عمادرضا یادت نره!

هواداران سپاهان در ورزشگاه پارچه اى نصب كرده بودند كه روى آن نوشته بودند «پرسپولیس عمادرضا یادت نره» این مطلب به خاطر پرونده شكایت پرسپولیس درباره قرارداد عمادرضا بود. همچنین تماشاگران شعار مى دادند «انصارى فرد خواب مى بینه. پاسپورت عمادرضا تقلبیه. یكى اونو از خواب بیدار كنه!»


حاجى زاده كاپیتان جدید قرمزها

بازوبند كاپیتانى پرسپولیس این بار به ابوالفضل حاجى زاده رسید. در روزى كه كریم باقرى و ابراهیم اسدى به خاطر مصدومیت پرسپولیس را همراهى نمى كردند، حاجى زاده كاپیتان جدید سرخپوشان شد. البته در دیدارهاى قبلى كه این ? بازیكن غایب بودند بازوبند كاپیتانى به شیث رضایى رسیده بود اما معلوم نیست دیروز چرا با وجود حضور رضایى، حاجى زاده كاپیتان شده بود.


برخورد تماشاگران ? تیم

دیروز برخلاف دیدار فینال جام حذفى طرفداران دو تیم تقریباً برابر بود و فقط نیمى از ورزشگاه را طرفداران سپاهان تشكیل مى دادند. برخورد تماشاگران ? تیم آن هم در دیدار حساس دیروز بدون حاشیه نبود. در نیمه دوم به خاطر پرتاب سنگ از طرف هواداران پرسپولیس سر یكى از سپاهانى ها شكست و او را به بیمارستان منتقل كردند.


كلید رختكن پرسپولیس گم شد

بعد از پایان دیدار سپاهان و پرسپولیس اتفاق جالبى براى سرخپوشان افتاد. پرسپولیسى ها كلید رختكن خود را گم كرده بودند و نمى توانستند وارد رختكن شوند. حتى تعدادى از پرسپولیسى ها به داخل زمین برگشتند و در اطراف نیمكت به دنبال كلید رختكن مى گشتند

سپاهان صفر - پرسپولیس صفر