تبیان، دستیار زندگی
یكشنبه  30/7/85 ساعت: 20 ورزشگاه: فولادشهر سپاهان: صفر پرسپولیس: صفر داور: هدایت الله ممبینى كمك ها: حسین نجاتى، مرتضى كریمى اخطار: داود سیدعباسى، مهرداد اولادى، الونگ الونگ (پرسپولیس)، جواد ماهرى، عماد رضا و محمد نورى (سپا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سپاهان صفرــ پرسپولیس صفر


یكشنبه  30/7/85

ساعت: 20

ورزشگاه: فولادشهر

سپاهان: صفر

پرسپولیس: صفر

داور: هدایت الله ممبینى

كمك ها: حسین نجاتى، مرتضى كریمى

اخطار: داود سیدعباسى، مهرداد اولادى، الونگ الونگ (پرسپولیس)، جواد ماهرى، عماد رضا و محمد نورى (سپاهان)

اخراج:

آب و هوا: مطلوب

اتفاق ویژه: مصدومیت حسین بادامكى و تعویضش در بین ? نیمه

ستاره میدان: محمد نورى

تماشاگر: 15 هزار نفر

سپاهان: آرمناك پطروسیان، محسن بنگر، حمید عزیززاده، جواد ماهرى (احمد محمد پور 78)، ابراهیم لوینیان، عبدالوهاب ابوالهیل، فرشاد بهادرانى (محمود کریمی 69 )، هادى جعفرى، هادى عقیلى، عماد رضا (سید مهدى سید صالحی 84 ) ،  محمد نورى

مربى: لوكا بوناچیچ

پرسپولیس: علیرضا حقیقى، ابوالفضل حاجى زاده، الونگ الونگ، شیث رضایى، پژمان نورى، رابرت ساها، فرزاد آشوبى، داود سیدعباسى (محمدرضا مامانى 82 )، حسین بادامكى (علیرضا واحدى نیكبخت 46 ) ، احسان خرسندى (مهرداد اولادى 46 )، مهرزاد معدنچى

سرمربى: مصطفى دنیزلى

شاید حساسیت بیش از حدى كه پیش از این دیدار پیرامون آن به وجود آمده بود باعث شد دیدار معوقه سپاهان- پرسپولیس آن طور كه انتظارش مى رفت دیدنى و جذاب نباشد. در واقع 2 تیم  كه با تركیبى محتاط و تقریباً تدافعى وارد میدان شده بودند از همان ابتداى بازى نشان دادند به تك امتیاز این بازى سنگین و حساس قانع اند.

پرسپولیس كه نسبت به بازى سایپا 3 تغییر  در تركیب خود داشت هرگز نتوانست در حد و اندازه هاى بازیهاى گذشته اش ظاهر شود و بازیكنان این تیم با پاس هاى اشتباه خود نشانى از روزهاى گذشته نداشتند.

در آن سوى میدان نیز سپاهان كه با سیستم 1-5-4 به میدان آمده بود در غیاب حمید شفیعى، محرم نویدكیا و جلال اكبرى كه همگى مصدوم بودند برخلاف بازیهاى گذشته محتاط و ترسو نشان داد تا گلزنى براى مهاجمان این تیم نزدیك به رؤیا جلوه كند.در نیمه نخست 15 دقیقه ابتدایى بازى از آن سپاهان بود و در این دقایق تیم زردپوش اصفهانى برترى محسوسى بر میزبانش داشت. دو موقعیت پیاپى پرسپولیس كه در دقایق 20 و 23 توسط خرسندى و معدنچى از دست رفت مقدارى بازى را به تعادل كشاند و در دقایق باقیمانده 2 تیم بازى سردرگم و بى هدفى ارایه دادند

مصدومیت بادامكى در واپسین دقایق نیمه نخست، پرسپولیس را با تعویضى اجبارى مواجه كرد و دنیزلى در ابتداى نیمه دوم با بازى دادن اولادى چهره اى تهاجمى تر به تیمش داد.تغییرات 2 تیم  كه در نیمه دوم داده شد هم هرگز نتوانست بر جذابیت هاى بازى بیفزاید و احتیاط بیش از حد و حساسیت كاذبى كه در بازى به وجود آمده بود اجازه نداد گلى در فولادشهر بروید.

تنها در 15 دقیقه پایانى بود كه با عقب كشیدن سپاهان، پرسپولیس كه جرى تر به نظر مى رسید در لحظاتى خطرساز شد و كمى رنگ و بوى یك فوتبال پرطراوت به بازى بخشید.در این دقایق پرسپولیسى ها یكى دو بار موقعیت هاى خوبى توسط اولادى و معدنچى از دست دادند كه هر كدام از آنها مى توانست در لحظات پایانى حكم پیروزى سرخپوشان را صادر كند.

تساوى بدون گل شاید خواسته هر 2 تیم بود و در پایان، مى شد نشانه هاى رضایت را در چهره مردان كادر فنى و بازیکنان 2 تیم پیدا كرد. هر 2 تیم  با تساوى در این بازى بهترین موقعیت براى رسیدن به صدر جدول را از دست دادند و با تك امتیاز این دیدار به یازدهمین امتیاز خود رسیدند كه هر 2 آنها را پایین تر از استقلال در جدول رده بندى نشاند.

در دیگر بازی عقب افتاده دیشب که از هفته پنجم پیگیری می شد دو تیم استقلال اهواز و ابومسلم به مصاف هم رفتند که تیم استقلال اهواز در نهایت موفق شد با نتیجه 2 بر 1 ابومسلم را از پیش رو بردارد تا با چند پله صعود بالاتر از پرسپولیس و سپاهان قرار بگیرد .

پرسپولیس - سپاهان با بوی انتقام

تماشاگران پرسپولیس فردا محروم میشوند

بادامکی : با حواشی پیرامون پرسپولیس کنار آمده ام