تبیان، دستیار زندگی
در بازى‌ استقلال- ملوان‌ وقتى‌ بر روى‌ سیاوش‌ اکبرپور خطاى‌ پنالتى‌ صورت‌ پذیرفت‌ او براى‌ زدن‌ ضربه‌ پنالتى‌ پشت‌ توپ‌ ایستاد اما وقتى‌ صمد مرفاوى‌ به‌ او اجازه‌ نداد تا خطاى‌ پنالتى‌ را بزند از خود واکنش‌ منفى‌ نشان‌ داد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اکبرپور: دوست‌ داشتم‌ خودم‌ پنالتى‌ بزنم


در بازى‌ استقلال- ملوان‌ وقتى‌ بر روى‌ سیاوش‌ اکبرپور خطاى‌ پنالتى‌ صورت‌ پذیرفت‌ او براى‌ زدن‌ ضربه‌ پنالتى‌ پشت‌ توپ‌ ایستاد اما وقتى‌ صمد مرفاوى‌ به‌ او اجازه‌ نداد تا خطاى‌ پنالتى‌ را بزند از خود واکنش‌ منفى‌ نشان‌ داد و حتى‌ بطرى‌ آب‌ را به‌ سمت‌ نیمکت‌ ذخیره‌ها پرتاب‌ نمود اما حالا با گذشت‌ چند روز عصبانیت‌ اکبرپور فروکش‌ کرده‌ است.


وقتى‌ انصاریان‌ پشت‌ ضربه‌ پنالتى‌ ایستاد خیلى‌ شاکى‌ شدی؟

همه‌ چیز تمام‌ شد در آن‌ لحظه‌ عصبانى‌ شدم‌ اما خیلى‌ زود عصبانیتم‌ فروکش‌ کرد. الان‌ با گذشت‌ چند روز از بازى‌ یک‌ ذره‌ هم‌ ناراحت‌ نیستم.


خیلى‌ دوست‌ داشتى‌ پنالتى‌ را خودت‌ بزنی؟

بله‌ چون‌ در این‌ فصل‌ هنوز موفق‌ به‌ گلزنى‌ نشده‌ام‌ و مى‌خواستم‌ با زدن‌ این‌ ضربه‌ پنالتى‌ پایم‌ به‌ گلزنى‌ باز شود اما اصلاً‌ دیگر به‌ آن‌ فکر نخواهم‌ کرد. همین‌ که‌ استقلال‌ در میدان‌ سخت‌ انزلى‌ توانست‌ به‌ پیروزى‌ دست‌ یابد و سه‌ امتیاز حساس‌ را به‌ نام‌ خود ثبت‌ کند، خوشحالم‌ و امیدوارم‌ این‌ روند را تا پایان‌ فصل‌ ادامه‌ دهیم‌ و بتوانیم‌ با تکرار قهرمانى‌ فصل‌ گذشته‌ دل‌ هواداران‌ را شاد کنیم.


با انصاریان‌ که‌ مشکلى‌ نداری؟

نه‌ چرا باید مشکلى‌ داشته‌ باشم، انصاریان‌ هم‌تیمى‌ من‌ است‌ و اختلافى‌ با او ندارم.


بگذریم‌ بازى‌ را چگونه‌ دیدی؟

ما مهمان‌ بودیم‌ و ملوان‌ شرایط‌ را به‌ نفع‌ خود مى‌دید اما استقلال‌ یک‌ بازى‌ منطقى‌ را به‌ نمایش‌ گذاشت‌ تا به‌ آنچه‌ مى‌خواهیم، دست‌ یابیم.


ملوان‌ را چگونه‌ دیدی؟

ملوان‌ یکى‌ از تیم‌هاى‌ خوب‌ و ریشه‌دار ایران‌ است، آنها در برابر ما نمایش‌ خوبى‌ داشتند اما این‌ تیم‌ در ادامه‌ لیگ‌ حرف‌هاى‌ زیادى‌ براى‌ گفتن‌ خواهد داشت‌ و مطمئن‌ باشید در خانه‌اش‌ یقه‌ بسیارى‌ از تیم‌ها را خواهد گرفت.


شنیدیم‌ در این‌ بازى‌ دچار آسیب‌دیدگى‌ شدی؟

نه، مشکل‌ خاصى‌ ندارم‌ و مى‌توانم‌ در تمرینات‌ تیم‌ همپاى‌ سایر نفرات‌ به‌ تمرین‌ بپردازم.


جو ورزشگاه‌ انزلى‌ چگونه‌ بود؟

خوب‌ نبود.


این‌ هفته‌ به‌ مصاف‌ راه‌آهن‌ مى‌روید؟

میزبان‌ هستیم‌ اما باتوجه‌ به‌ اینکه‌ کمیته‌ انضباطى‌ استقلال‌ را از یک‌ بازى‌ با تماشاگر محروم‌ کرده‌ است‌ باید در ورزشگاه‌ خالى‌ به‌ مصاف‌ راه‌آهن‌ برویم‌ و امیدوارم‌ در این‌ بازى‌به‌ پیروزى‌ برسیم‌ تا جاى‌ خود را در صدر جدول‌ تثبیت‌ نماییم.

مربی خارجی و ناصر حجازی در استقلال

نجف نژاد : من مدیر عامل 24 ساعته هستم !

با استعفای قلعه نویی موافقت شد