تبیان، دستیار زندگی
پول استیفن جرارد" كاپیتان لیورپول در نبرد روز یكشنبه با منچستریونایتد در لیگ برتر فوتبال انگلیس ، سیصد و پنجاهمین بازی خود را برای این تیم محبوب انجام خواهد داد. به گزارش خبرگزاری‌ها از لیورپول، " رافائل بنیتز " سرمر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیصد و پنجاهمین بازی استیفن جرارد برای لیورپول


استیفن جرارد" كاپیتان لیورپول در نبرد روز یكشنبه با منچستریونایتد در لیگ برتر فوتبال انگلیس ، سیصد و پنجاهمین بازی خود را برای این تیم محبوب انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری‌ها از لیورپول، " رافائل بنیتز " سرمربی باشگاه لیورپول معتقد است كه این ملی پوش انگلیس كلید امیدواری تیم خود در یك بازی تعیین‌كننده در تلاش برای كسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

لیورپول در جدول با هشت امتیاز اختلاف نسبت به منچستر یونایتد در مكان یازدهم قرار دارد.

بنیتز گفت :" ما می‌دانیم كه استیفن فصل گذشته خیره‌كننده ظاهر شد چرا كه به ثمر رساندن ? ???گل برای یك هافبك باورنكردنی است."

وی افزود :" امسال ما می‌دانیم كه برخی از بازیكنان پس از جام جهانی نیاز به بهبودی دارند ولی من می‌توانم به شما بگویم كه استیفن سخت تلاش می‌كند و در هر جلسه تمرین تلاش و تعهد زیادی از خود نشان می‌دهد." جرارد دیدار چهارشنبه شب لیورپول با بوردو را در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه عضله پا از دست داد ولی بنیتز بی‌صبرانه منتظر بازگشت وی است.

این سرمربی افزود:" استیفن می‌داند كه یك بازیكن كلیدی برای ما است همانطور كه من گفتم تعهد وی در هر جلسه تمرین فوق‌العاده است و من اطمینان دارم كه آخر هفته در سطح آمادگی خوبی قرار خواهد گرفت. وی می‌داند كه قابلیت گلزنی دارد و ما می‌دانیم كه به گل وی احتیاج داریم."