تبیان، دستیار زندگی
بازیکنان تیم ملی آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با مونته نگرو انجام دادند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ازآخرین بازی تا بدرقه تیم ملی فوتبال


بازیکنان تیم ملی آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با مونته نگرو انجام دادند.

تیم ملی فوتبال

بازیکنان تیم ملی به مدت یکساعت و سی دقیقه تمرین کردند

در این تمرین که همه بازیکنان حضور داشتند، ملی پوشان پس از گرم کردن و انجام حرکات با توپ به زمین تمرین ورزشگاه اشتگلزباخ به زمین اصلی این باشگاه آمدند و تمرین های تاکتیکی خود را انجام دادند.

در تمرین بازیکنان ارسال از جناحین و ضربه مستقیم به دروازه را تمرین کردند و پس از آن به دو گروه قرمز و آبی تقسیم شدند و در یک دوم زمین مسابقه و در فضایی فشرده به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

بر همین اساس تیم ملی کشورمان امروز(دوشنبه) و راس ساعت 18:30 به وقت محلی و ساعت 21 به وقت تهران به مصاف تیم ملی مونته نگرو می روند.

دیدار با مونته نگرو در ورزشگاه اختصاصی شهر هارتبرگ که در فاصله 20 کیلومتری از اشتگلزباخ قرار دارد، انجام خواهد شد.

تیم ملی ایران دوشنبه با لباس های یکدست قرمز بازی خواهد کرد و برای اولین دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانی با لباس های اصلی مسابقات جام جهانی بازی خواهند کرد.

در زمان برگزاری تمرین عصر یکشنبه هم ضمن حضور خبرنگاران محلی و بین المللی، حدود 50 نفر از هواداران تیم ملی نیز حضور داشتند.

مراسم بدرقه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام جهانی 2014همزمان با جشن ولادت حضرت ابوالفضل و امام سجاد (ع ) در سالن 12هزار نفری آزادی باحضور مردم فوتبالدوست کشورمان برگزار خواهد شد. در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال که ساعت 20:300 دوشنبه (12خردادماه ) برگزار خواهد شد،جمعی از شخصیت های سیاسی، ورزشی و فرهنگی نیز حضور خواهند داشت

مراسم بدرقه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام جهانی 2014همزمان با جشن ولادت حضرت ابوالفضل و امام سجاد (ع ) در سالن 12هزار نفری آزادی باحضور مردم فوتبالدوست کشورمان برگزار خواهد شد. در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال که ساعت 20:300 دوشنبه (12خردادماه ) برگزار خواهد شد،جمعی از شخصیت های سیاسی، ورزشی و فرهنگی نیز حضور خواهند داشت.

براساس این گزاش علاقه مندان به فوتبال که تمایل به شرکت در این مراسم دارند، می توانند با ارسال پیامک ثˆعدد یکثˆ به سامانه هواداری 9090 نسبت به ثبت نام و دریافت کد هواداری اقدام کنند.

درمراسم بدرقه تیم ملی فوتبال برنامه های متنوع ورزشی وفرهنگی اجراخواهد شد.

مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 از روز 26خردادماه آغاز می شود، اما این تیم قصد دارد تا با حضور زودتر در برزیل یک دیدار دوستانه با تیم ملی ترینیداد و توباگو برگزار کند و با آب و هوای این کشور هم اشنا شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت رسمی فدراسیون فوتبال