تبیان، دستیار زندگی
آقایان در زندگی مشترک، در بعضی مواقع با سوالاتی غیرمنتظره و البته سرنوشت‌ساز از سوی همسرشان روبرو می‌شوند که لازم است پاسخی دلنشین و صد البته همسرپسند بدهند تا زندگی مشترک زناشویی، همچون نقل و نبات به کامشان شیرین بماند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوت و فن پاسخ دادن به سوالات حساس خانم‌ها!

فقط محض خنده و واجب‌تر از آن، عبرت!


آقایان در زندگی مشترک، در بعضی مواقع با سوالاتی غیرمنتظره و البته سرنوشت‌ساز از سوی همسرشان روبرو می‌شوند که لازم است پاسخی دلنشین و صد البته همسرپسند بدهند تا زندگی مشترک زناشویی، همچون نقل و نبات به کامشان شیرین بماند؛ اما و اما اگر پاسخ استاندارد آن را به درستی ندانند، حسابشان با کرام‌الکاتبین خواهد بود!


پنج نکته‌ی حیاتی برای زن و شوهرها

پس شما آقای محترم بدون هیچ افاده‌ای و به جای اینکه بگویید بلدم، بلدم، و به دور از هرگونه تصوری که هیچ‌وقت در مقابل چنین سوالاتی قرار نمی‌گیرید، درس‌های زیر را عمیقاً مرور کنید تا شاید بعدها به نتیجه برسید که اولویتش کمتر از دروس تست‌زنی کنکور نیست!

درس اول:

من رو چقدر دوست داری؟

خوب این سوالی است که هر چند روز یک‌بار خانم‌ها می‌پرسند، جواب استاندارد آن فقط یک جمله است: «قد تموم ستاره‌ها»، دقت کنید اگر همسر دلبندتان هزار بار نیز این سوال را بپرسد، جواب همان است که گفتیم، از پاسخ‌هایی نظیر، به اندازه مامان جونم، به اندازه خواهر خوشگلم، به اندازه ماه شب چهارده، به اندازه زن اولم،... و موارد مشابه، به شدت پرهیز کنید که حسابتان با کرام‌الکاتبین است!

درس دوم:

اگه من مریض بشم چیکار می‌کنی؟

خوب این سوالی است که خانم‌ها ممکن است حتی زمانی که کاملاً در صحت و سلامت هستند از شما بپرسند، جواب استاندارد آن فقط یک جمله است: «یکی از کلیه‌هایم را می‌فروشم و خرج درمانت می‌کنم!»، دقت کنید هیچ‌گاه زیاده‌روی نکنید! فروش دو کلیه، نشان‌دهنده خالی‌بندی شماست. همچنین اگر از فروش سایر اعضا و جوارح نظیر قلب، ریه، طحال و نظایر آن استفاده کنید، حسابتان با کرام‌الکاتبین است!

درس سوم:

من زیباترم یا آنجلینا لوپز؟

خونسردی خود را حفظ کنید، خانم‌ها گاهی برای آنکه میزان علاقه شما را به خود بسنجند، از این سوالات می‌پرسند، جواب استاندارد آن فقط یک جمله است: «آنجلینا لوپز دیگه کدوم ...؟!»، دقت کنید اگر این سوال را با جوابی تشریحی پاسخ دهید، حسابتان با کرام‌الکاتبین خواهد بود، اگر به جای «آنجلینا لوپز» از شخص دیگری نام برده شد، شما هم همان اسم را به کار ببرید!

درس چهارم:

من رو بیشتر دوست داری یا مامانت رو؟

خانم‌ها گاهی دست به مقایسه می‌زنند! جواب استاندارد این سوال  فقط یک جمله است: «خوب معلومه عزیزم، تو رو!». دقت کنید اگر مامان جانتان در محل حضور دارد، هیچ جوابی ندهید که حسابتان با کرام‌الکاتبین خواهد بود، در این صورت از روش یابو آب دادن استفاده کنید، به این شکل که محکم ماتحتتان را به زمین بکوبید و وانمود کنید که آنجایتان زخم شده است، تا همسرتان سوال را فراموش کرده و حواسش به جایی دیگر معطوف شود!

زن و شوهر

درس پنجم:

اگه من بمیرم چیکار می‌کنی؟

به ندرت خانم‌ها از این کارها می‌کنند! ولی ما احتیاطاً عرض می‌کنیم، جواب استاندارد این سوال فقط یک جمله است: «من اون روز زنده نیستم که این خبر رو بشنوم!». دقت کنید، برای اینکه پاسختان اثر بخش باشد می‌توانید یک پیاز بزرگ پوست بکنید. از پاسخ‌هایی نظیر: «نترس خانم‌ها تا ما رو نکشند هیچ چیزیشون نمیشه»، یا «حالا کو تا اون موقع»، یا «بادمجون بم آفت نداره» پرهیز کنید که حسابتان با کرام‌الکاتبین خواهد بود!

درس ششم:

من برات می‌میرم، تو چطور؟

خونسردی خود را حفظ کنید. موضوع اصلاً جدی نیست! این فقط یک تعارف است و جواب استاندارد آن این است که یک چیزی روی تعارف بگذارید و به وی باز گردانید، مثلاً: «من اول برات می‌میرم، بعد ریز ریز میشم!». دقت کنید، اگر چیزی به آن اضافه نکنید، یا از جواب‌هایی نظیر: من هم برات می‌میرم، برو بابا حالت خوشه و موارد مشابه استفاده کنید، آن وقت حسابتان با کرام‌الکاتبین خواهد بود!

درس هفتم:

تا حالا هیچ‌وقت عاشق شدی؟

خونسردی خود را حفظ کنید. تازه عروسان گاهی چنین سوالی می‌کنند، دقت کنید جواب استاندارد این پرسش یک جمله است: «عزیزم، تو اولین و آخرین عشق من هستی»، دقت کنید از جواب‌هایی نظیر: برو بابا حال نداری، و یا گشنگی نخوردی که عاشقی یادت بره و موارد مشابه پرهیز کنید که حسابتان با کرام‌الکاتبین خواهد بود!

درس هشتم:

وقتی من رو توی خواستگاری دیدی، چه حالی داشتی؟

به اعصاب خود مسلط باشید. خانم‌ها عاشق مرور خاطرات شیرین گذشته‌اند، جواب استاندارد این پرسش یک جمله است: «عزیزم، فلبم به تپش افتاده بود!». دقت کنید از اثرات دیگر، نظیر لرزش مشاهده هیبت پدر زن، و یا تالاپ تولوپ قلبتان از وحشت مادر زن، و یا میزان مهریه و موارد مشابه صحبت نکنید که حسابتان با کرام‌الکاتبین خواهد بود، به یاد داشته باشید هرگونه توضیح اضافی، خطرات جانی در پی دارد!

درس نهم:

تا حالا به من دروغ گفتی؟

راحت باشید، فکر کنید قصد اعلام نرخ تورم را دارید، اگر راست‌گو هستید که بی‌خیال، اگر هم دروغ‌گو هستید که یک دروغ دیگه هم روش! ابروان خود را گره کنید و با قاطعیت بگویید: «دروغ!؟... هرگز!!». مواظب باشید اگر اشتباهی کنید، حسابتان با کرام‌الکاتبین خواهد بود. بترسید از این امتحان دشوار.

صحبت کردن

درس دهم:

حاضری سند خونه رو به اسم من بزنی!

نگرانی شما را درک می‌کنیم، در هر صورت حسابتان با کرام‌الکاتبین خواهد بود! از دست دادن شریک زندگی، یا پس‌انداز یک عمر کار، شما را تهدید می‌کند! این پرسش هیچ‌گونه پاسخ استانداردی ندارد! دستانتان را زیر چانه بگذارید، چروک‌های پیشانی را در هم کشید و به شکاف ترک روی دیوار خیره شوید و هیچ مگویید و در همان حال منزل را ترک کنید!

درس یازدهم:

حاضری سیگار رو به خاطر من ترک کنی؟

اگر سیگار می‌کشید، این دستورالعمل، یک عمر به شما کمک می‌کند. قیافه جدی و مصمم بگیرید و بگویید: «به خاطر تو، جونم رو هم ترک می‌کنم!»، در غیر این صورت، حسابتان با کرام‌الکاتبین خواهد بود.


باشگاه کاربران تبیان - ارسالی از: mo_1443

برگرفته از گروه: طنز و سرگرمی

مطلب مرتبط:

ویژه نامه طنز و سرگرمی گلخند