تبیان، دستیار زندگی
علیرضا جهانبخش در هفته‌ پایانی لیگ هلند موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند؛ دو گلی که باعث شد نایمخن با حضور در پلی‌آف به ماندن در لیگ دسته یک هلند امیدوار بماند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کلیپ گلزنی جهانبخش برابر ژاکس


علیرضا جهانبخش در هفته‌ پایانی لیگ هلند موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند؛ دو گلی که باعث شد نایمخن با حضور در پلی‌آف به ماندن در لیگ دسته یک هلند امیدوار بماند.

جهانبخش

نایمخن در هفته‌ پایانی لیگ هلند برابر آژاکس به تساوی دو بر دو رسید تا به دیدار پلی‌آف برسد.

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی نایمخن در این دیدار هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا این تیم از سقوط به دسته پایین‌تر نجات یابد.

آنتون یانسن، سرمربی نایمخن پس از نتیجه‌ با ارزش تیمش برابر آژاکس گفت: نتیجه‌ بسیار خوبی کسب کردیم. در دقایق پایانی مسابقه ضربان قلب من بسیار بالا رفته بود. دو بار از حریف عقب افتادیم اما در نهایت توانستیم به مسابقه باز گردیدم.

یانسن در ادامه با تمجید از علیرضا جهانبخش گفت: عملکرد جهانبخش برابر آژاکس بی‌نظیر بود. او در این دیدار معجزه کرد. دو گل بی‌نظیر جهانبخش می‌تواند ما را در لیگ نگه دارد. از بازی او در این دیدار کاملا راضی هستم. وقتی جهانبخش به میدان آمد تیم ما در خط حمله کاملا عملکرد متفاوتی با نیمه نخست ارائه داد. از این نتیجه‌ بسیار هیجان زده شدم. امیدوارم که در دیدار پلی‌آف نیز پیروز شویم تا در لیگ هلند باقی بمانیم.

صحنه گل دوم جهانبخش به آژاکس

همچنین رسانه‌های هلندی نیز پس از نمایش درخشان جهانبخش به تمجید از بازیکن ایرانی این تیم پرداختند.

پایگاه اینترنتی "SPORT1" هلند با تمجید از جهانبخش نوشت: دو گل علیرضا جهانبخش لیگ را برای نایمخن خرید. او که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین مسابقه آمد توانست بازی را کاملا به نفع تیم خود تغییر دهد و نشان داد چرا در نیم فصل نخست به عنوان یکی از استعدادهای برتر فوتبال هلند معرفی شد.

روزنامه‌ "تلگراف" هلند نیز با تمجید از علیرضا جهانبخش نوشت: این بازیکن ایرانی نمایش بی‌نظیری برابر آژاکس از خود به نمایش گذاشت تا نایمخن به ماندن در لیگ هلند امیدوار شود. هر چند جهانبخش در اکثر بازی‌های تیمش به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمده اما هر بار توانسته عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد و گل‌های مهمی را به ثمر برساند.

فیلم گل‌های علیرضا جهانبخش در بازی برابر آژاکس در زیر می‌بینید:

  • گلزنی علیرضا جهانبخش مقابل آژاکس
  • بخش ورزشی تبیان