تبیان، دستیار زندگی
فرمانده سپاه امام علی ابن‌ابی‌طالب (ع) قم گفت: جوانان جامعه امروز با تهدیدات بسیار گسترده فرهنگی روبه‌رو هستند اما اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای مقابله با این تهدیدات محسوب می‌شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دافع تهدیدات فرهنگی


فرمانده سپاه امام علی ابن‌ابی‌طالب (ع) قم گفت: جوانان جامعه امروز با تهدیدات بسیار گسترده فرهنگی روبه‌رو هستند اما اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای مقابله با این تهدیدات محسوب می‌شود.

دافع تهدیدات فرهنگی

سردار مهدی مهدوی‌نژاد با اشاره به تلاش سپاه برای بالاتر بردن سطح کمی و کیفی اردوهای راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور بی‌شک از جمله برنامه‌های بسیار تأثیرگذار فرهنگی است که به درستی واقعیت‌های دفاع مقدس و رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا را به نسل جوان جامعه منتقل می‌کند.

مهدوی‌نژاد گفت: اردوهای راهیان نور با هدف تقویت اندیشه‌های دینی و معنوی جامعه و معرفی ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا و انتل کال فرهنگ و ارزش‌های ل ڈنی مکتب عاشورا و آموزه‌های دفاع مل کدس به نسل ‍‌های امروز برنامه‌ریزی شده است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به عمق تاثیرگذاری برنامه معنوی راهیان نور بر فکر و جسم و روح افراد گفت: اردوهای راهیان نور که از دغدغه‌های بسیار مهم و مورد توجه رهبر معظم انقلاب است، بسیار تأثیرگذار است.

مهدوی نژاد اظهار کرد: دشمنان ما متوجه این مسئله و عمق فرهنگ‌سازی آن شده‌اند و برای همین است که با تبلیغات رسانه‌ای می‌کوشند تا قداست و ارزش فرهنگی اردوهای راهیان نور را خدشه‌دار کنند.

دشمنان ما متوجه این مسئله و عمق فرهنگ‌سازی آن شده‌اند و برای همین است که با تبلیغات رسانه‌ای می‌کوشند تا قداست و ارزش فرهنگی اردوهای راهیان نور را خدشه‌دار کنند

فرمانده سپاه قم در پایان تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی به عنوان قدمگاه ï‌کاک برترین بندگان الهی و میعادگاه وارسته‌ترین انسان‌ها و تﺝ لی سال‌ها ﺝ£ماسه و ایﺝœار، دارای آﺝ›ار و برکات فراوانی است که باید به خوبی از این ï‌کشتوانه عل ˆیم و گنﺝ ینه ارزشمند در زمینه تل کویت باورهای دینی و معنوی جامعه بهره گرفت.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: خبرگزاری ایسنا