تبیان، دستیار زندگی
با رشد وبلاگ‌های فارسی در سال‌های اخیر، سامانه‌های وبلاگ نویسی متعددی نیز در کشور برای ارائه خدمات به وبلاگ نویسان ایجاد شده‌اند. ما در این جا می‌خواهیم با پرداختن به ویژگی‌های این سامانه‌های معروف، شما را برای انتخاب بهترین گزینه، یاری نماییم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دلایل کافی برای پیوستن به تبلاگ + اینفوگراف


با رشد وبلاگ‌های فارسی در سال‌های اخیر، سامانه‌های وبلاگ نویسی متعددی نیز در کشور برای ارائه خدمات به وبلاگ نویسان ایجاد شده‌اند.


در این مقاله می خواهیم یاری گر شما در انتخاب بهترین سامانه وبلاگ باشیم.

یکم) پشتیبانی 24 ساعته

متأسفانه علی‌رغم این که سامانه‌های وبلاگ از نظر امکانات فنی، رشد خوب و چشمگیری داشته‌اند، اما از لحاظ پشتیبانی، هر روز به افول می‌روند و شاید شما برای برطرف کردن مشکل کاربری خود، باید روزهای متوالی منتظر پاسخ سامانه وبلاگ مورد نظر خود بمانید.

در سامانه وبلاگ تبیان (تبلاگ)، کاربران می‌توانند به صورت آنلاین، مشکلات خود را با مدیر سامانه در میان بگذارند و سریعاً پاسخ خود را دریافت نمایند. همچنین در ساعاتی که امکان پشتیبانی آنلاین مقدور نباشد، می‌توانید از طریق مشاوره وبلاگ و دریافت کد رهگیری، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخ سوالتان را دریافت نمایید.

دوم) بازنشر مطالب باکیفیت بلاگرها روی خروجی صفحه اصلی تبیان

سامانه وبلاگ تبیان (تبلاگ)، به منظور ارج نهادن به وبلاگ نویسان باذوق، مطالب وبلاگ‌هایی که از لحاظ محتوایی دارای استاندارد های لازم باشند را در صفحه اصلی سایت تبیان و همچنین در باکس باشگاه کاربران استفاده می‌نماید تا جامعه آماری بیشتری با وبلاگ ارزشمند این عزیزان، آشنایی پیدا کنند.

تمام بلاگرهای تبیانی می‌توانند مطالب ثبت شده خود را برای تبلیغات هر چه بیشتر در صفحه شبکه اجتماعی خود، با کلیک بر روی لینک ارسال به شبکه، باز نشر دهند. هم‌چنین در شبكه اجتماعی تبیان، می‌توانید پروفایل پیشرفته خود را نیز ثبت نمایید.

سوم) یکپارچگی سامانه تبلاگ و شبکه اجتماعی تبیان

تمام بلاگرهای تبیانی می‌توانند مطالب ثبت شده خود را برای تبلیغات هر چه بیشتر در صفحه شبکه اجتماعی خود، با کلیک بر روی لینک ارسال به شبکه، باز نشر دهند. هم‌چنین در شبكه اجتماعی تبیان، می‌توانید پروفایل پیشرفته خود را نیز ثبت نمایید.

چهارم) سئو بسیار مناسب (بهینه‌سازی در موتورهای جست و جو)

تمام وبلاگ‌هایی که در سامانه وبلاگ تبیان ساخته می‌شوند، از امکان فنی سئو بسیار پیشرفته این سامانه بهره‌مند خواهند شد. همچنین مطالب ارسالی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در تمام موتورهای جست و جو ثبت (ایندکس) می‌شود.

پنجم) نمایش وبلاگ‌های فعال در ماه گذشته

در صفحه اصلی سامانه وبلاگ تبیان (تبلاگ)، ده وبلاگی که بیشترین مطلب ارسالی را ثبت کرده‌اند، نمایش داده می‌شود.

ششم) انتخاب وبلاگ‌های برتر در هر ماه

وبلاگ‌هایی که از لحاظ فنی و محتوایی، امتیاز لازم را در هر ماه کسب نمایند، به عنوان وبلاگ برتر شناخته می‌شوند و از تسهیلاتی که سامانه وبلاگ تبیان برای آن‌ها در نظر گرفته است، بهره‌مند می‌شوند.

هفتم) سیستم مدیریت فایل پیشرفته

تمام وبلاگ نویسان تبیانی می‌توانند از سیستم مدیریت آپلود پیشرفته‌ای که تبلاگ برای آن‌ها در نظر گرفته است، استفاده نمایند. این سیستم از تمام پسوندهای رایج پشتیبانی می‌کند و مهم‌تر این که تمام فایل‌هایی که آپلود می‌نمایید، به صورت لینک مستقیم در اختیار شما قرار داده می‌شود.

هشتم) سیستم آمارگیری پیشرفته

در پنل مدیریتی تبلاگ می‌توانید نمودار بازدید پیشرفته وبلاگ خود را در هر بازه زمانی که می‌خواهید، مشاهده نمایید.

نهم) امکان بازدید مطالب ثبت شده

بدون استفاده از هیچ کد جاوا اسکریپتی، می‌توانید بازدید پست‌های ثبت شده خود را در پنل مدیریتی وبلاگ خود، مشاهده نمایید.

دهم) مدیریت تعداد نامحدود وبلاگ‌ها با یک شناسه کاربری

با یک بار عضویت در سایت تبیان می‌توانید تمام وبلاگ‌های ایجاد شده خود را مدیریت نمایید و برای ساخت وبلاگ جدید، نیازی به عضویت مجدد نمی‌باشد.

یازدهم) دریافت کامنت‌ها از طریق پیامک

با فعال نمودن سیستم اطلاع رسانی پیامکی، می‌توانید نظرات کاربران در مورد وبلاگتان را از طریق پیام کوتاه به صورت رایگان دریافت نمایید.

تمام وبلاگ‌هایی که در سامانه وبلاگ تبیان ساخته می‌شوند، از امکان فنی سئو بسیار پیشرفته این سامانه بهره‌مند خواهند شد.

دوازدهم) نسخه پشتیبان

با دریافت نسخه پشتیبان، برای همیشه آسودگی خاطر خواهید داشت که تمام مطالب وبلاگتان در اختیارتان خواهد بود.

سیزدهم) مدیریت نویسندگان

با استفاده از این امکان می‌توانید تعداد نامحدودی نویسنده به وبلاگ خود اضافه نمایید و سطح دسترسی هر یک را به میزان صلاح‌دیدتان تعریف نمایید.

چهاردهم) ویرایشگر (ادیتور) ارسال مطلب پیشرفته

با ادیتور (ویرایشگر) سامانه وبلاگ تبیان، می‌توانید از سرعت بارگذاری بالا و همچنین امکانات پیشرفته آن بهره‌مند شوید.

پانزدهم) اتصال دامنه به وبلاگ

شانزدهم) سیستم اعلان رخدادها

*به زودی…

- تشکیل دبیرخانه جشنواره‌های وبلاگ نویسی

- راه اندازی باشگاه نویسندگان به منظور تولید محتوای هدفمند

- راه اندازی سامانه آموزشی متمرکز مجازی به منظور ارتقای دانش وبلاگ نویسان

محمد رضا زینلی - مدیر سامانه وبلاگ تبیان


باشگاه كاربران تبیان - سامانه وبلاگ