تبیان، دستیار زندگی
به تازگی برند کره ای ال جی سه اسمارت فون جدید را به خانواده سری L خود اضافه نموده است. نام این سه اسمارت فون، L40، L70 و L90 می باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ال‌جی و معرفی سه اسمارت‌فون


به تازگی برند کره ای ال جی سه اسمارت فون جدید را به خانواده سری L خود اضافه نموده است. نام این سه اسمارت فون، L40، L70 و L90 می باشد.

ال‌جی و معرفی سه اسمارت‌فون

ال جی به تازگی سه اسمارتفون جدید با نام‌های L90،L70  و L40 را که همگی از خط تولید جدید سری  L IIIاین کمپانی هستند معرفی کرده است. سری L اصلی این کمپانی متعلق به سال 2012 و سری L II سال 2013 معرفی شدند و موفقیت چشمگیری در بازار داشتند. این سری جدید نیز قرار است همان موفقیت‌ها را ادامه داده و باطراحی زیبا و الهاماتی که از سری G این کمپانی گرفته است در خدمت کاربرانش باشد.

درست مثل G Pro 2 که اوایل هفته گذشته معرفی شد، هر سه گوشی سری L نیز مجهز به اندروید کیت کت هستند که البته با این وجود جز دستگاه‌های پیشرفته نبوده و میان رده و پایین رده  به حساب می‌آیند.

اگر به خاطر داشته باشید، برند ال جی در سال 2012 سری اول L را روانه بازار کرد. همچنین در سال 2013 نیز سری دوم L را روانه بازار کرد که با توجه به گزارشات به دست آمده، این سری توانست خیلی زود میان کاربران اسمارت فون ها جای خود را باز کند و با موفقیت بسیار خوبی رو به رو گردد. اما آیا سری سوم L نیز همانند سری قبلی خود در جاده موفقیت گام بر می دارد ؟! ال جی که به این سری بسیار دل خوش است و ایمان دارد ! چرا که در این سری سعی شده است از آپشن ها و طراحی های موجود در محصولات سری G خود نیز بهره ببرد.

حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای اسمارت فون L40 ال جی چهار گیگابایت است و حافظه رم آن نیز تنها 512 مگابایت می باشد

L90 دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 960أ—540 پیکسل، اتصالHSPA+، دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی و 1.3 مگاپیکسلی جلویی، پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز برای هر هسته، رم 1 گیگابایتی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی و یک باتری 2540 میلی آمپری است.

حال برویم به سراغ مشخصات فنی اسمارت فون L70 ال جی. این اسمارت فون مجهز به نمایش گری 4,5 اینچی با کیفیت تصویر 400 در 800 پیکسل است و در نسبت با اسمارت فون L70 چیزی در حدود 0,2 اینچ کاهش سایز نمایش گر داشته است. پروسسور این اسمارت فون در قیاس با اسمارت فون L90 کمی ضعیف شده است و ال جی در این اسمارت فون از پروسسوری دو هسته ای با فرکانس کاری 1,2GHz  استفاده نموده است.

ال‌جی و معرفی سه اسمارت‌فون

هنوز مشخص نیست که دوربین اصلی اسمارت فون L70 ال جی، دوربینی 5 مگاپیکسلی است یا دوربینی 8 مگاپیکسلی! اما آن چه که مشخص است این است که دوربین دوم آن کیفیت VGA دارد. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای اسمارت فون L70 ال جی چهار گیگابایت است و حافظه رم آن نیز تنها یک گیگابایت می باشد. باتری تعبیه شده برای این اسمارت فون، یک باتری 2100 میلی آمپر ساعتی است.

و اما مشخصات فنی اسمارت فون L40 ال جی: در این مدل صفحه نمایش در نسبت با آن دو مدل دیگر کمی آب رفته است! و این اسمارت فون مجهز به نمایش گری 3.5 اینچی می باشد. دوربین اصلی اسمارت فون L40 ال جی یک دوربین سه مگاپیکسلی است. ال جی در این اسمارت فون هم از پروسسوری دو هسته ای با فرکانس کاری 1,2 GHz استفاده نموده است. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای اسمارت فون L40 ال جی چهار گیگابایت است و حافظه رم آن نیز تنها 512 مگابایت می باشد. هنوز مشخص نیست که باتری تعبیه شده برای اسمارت فون L40 ال جی یک باتری 1700میلی آمپر ساعتی می باشد یا یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی است.

فرآوری: فاطمه مجدآبادی

بخش دانش و زندگی تبیان


برگرفته از آی تی رسان، گویا ای تی