تبیان، دستیار زندگی
شبکه اجتماعی تبیان، در راستای نیل به اهداف فرهنگی و اجتماعی خود، و به جهت نکوداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و به طور خاص، دهه مبارک فجر و راهپیمایی گسترده 22 بهمن ماه، نسبت به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان«جنبش تصویری 22 بهمن» اقدام کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در مسابقه «جنبش تصویری 22 بهمن» شرکت کنید

نمونه تصویر ویرایش شده برای مسابقه

شبکه اجتماعی تبیان، در راستای نیل به اهداف فرهنگی و اجتماعی خود، و به جهت نکوداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و به طور خاص، دهه مبارک فجر و راهپیمایی گسترده 22 بهمن ماه، نسبت به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان«جنبش تصویری 22 بهمن» اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی، کاربران محترم شبکه اجتماعی تبیان می‌توانند ضمن حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه و ایفای نقش پررنگ در صحنه دفاع از جمهوری اسلامی ایران، تصاویر این رویداد عظیم ملی را در گوشه‌گوشه‌ این مرز پهناور ثبت کرده و در شبکه اجتماعی تبیان، به نمایش عمومی بگذارند.

قوانین شرکت در مسابقه بدین گونه است که شركت‌كنندگان باید عین عبارات زیر را به ترتیبی که ذکر شده است، بر روی یك برگ A4 بنویسند. آنگاه از صحنه حضور خود در راهپیمایی درحالیکه کاغذ یادشده در دستشان است، تصویربرداری کنند و در شبکه اجتماعی تبیان قرار دهد.

كاربرانی كه تمایل ندارند چهره آن‌ها در عكس دیده شود می‌توانند این برگه را در مقابل چهره خود نگه ‌دارند. (شهر و نام خود را جایگزین عبارات «تهران» و «رضا تهرانی» كنید)

«لبیك یا خامنه‌ای»

اینجا ایران – تهران

من رضا تهرانی هستم.

تا آخر ایستاده‌ایم...

- ارسال اثر و شرکت در مسابقه، به منزله اعلام مالکیت عکس‌هاست. در صورت اثبات خلاف این امر، عکس مورد نظر از مسابقه حذف می‌شود.

- هر کاربر می‌تواند حداکثر 5 عکس را برای شرکت در این مسابقه، انتخاب و ارسال کند.

- شرکت در این مسابقه، با استفاده از هر وسیله ثبت تصویر (دوربین عکاسی و تلفن همراه)، مجاز است.

مسابقه «جنبش تصویری 22 بهمن» با موضوع راهپیمایی 22 بهمن ماه در سراسر کشور و تا پایان روز جمعه 26 بهمن برگزار خواهد شد و برندگان آن نیز هفته اول اسفند ماه معرفی خواهند شد.

گفتنی است، به نفرات برتر این مسابقه بن خرید از فروشگاه تبیان هدیه خواهد شد.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی