تبیان، دستیار زندگی
در ایام مبارک دهه‌فجر یکی از کارهای پسندیده در راستای گرامیداشت ارزش‌های انقلاب، می‌تواند دیدار با رزمندگانی باشد که بدون هیچ مزد و چشمداشتی برای اعتلای ایران و صیانت از ارزش‌های دینی و ملی بخشی از وجودشان را تقدیم کرده‌اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چشم به راه ملت ایرانیم


در ایام مبارک دهه‌فجر یکی از کارهای پسندیده در راستای گرامیداشت ارزش‌های انقلاب، می‌تواند دیدار با رزمندگانی باشد که بدون هیچ مزد و چشمداشتی برای اعتلای ایران و صیانت از ارزش‌های دینی و ملی بخشی از وجودشان را تقدیم کرده‌اند.

چشم به راه ملت ایرانیم

در ایام سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم تهران می‌توانند به پاس قدرشناسی و بجا آورن حق جوانمردی و فداکاری جانبازان و ایثارگران که دارای شرایطی خاص هستند به دیدار آن‌ها در آسایشگاه‌ها بروند.

شاید برای بسیاری از شهروندان و علاقه‌مندان؛ بخصوص گروه‌های جوان جامعه که می‌خواهند به دیدار جانبازان بروند تا با این قهرمانان عرصه پیکار با دشمن حشر و نشر داشته باشند و پای حرف دلشان بنشینند تا یاد ایام دفاع مقدس برایشان تداعی شود و بیعتی با آنها تازه کنند،این مساله جای سوال باشد که چگونه می‌توان به دیدار آن‌ها رفت؟

در همین رابطه خبرنگار با چند تن از مسئولان فرهنگی آسایشگاه‌های جانبازان «ثارالله»، «حضرت امام خمینی (ره)» و «شهید بهشتی» گفت‌وگویی داشته است که در آن چگونگی انجام هماهنگی‌های لازم برای دیدار با شهدای زنده دوران هشت سال دفاع مقدس بیان شده است.

عظیمی - مسئول فرهنگی آسایشگاه جانبازان «ثارالله»- در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا می‌گوید:علاقه‌مندان می‌توانند به صورت گروهی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 صبح به دیدار جانبازان بیایند. برای هماهنگی با آسایشگاه این عزیزان باید درخواستی مبنی بر بازدید از جانبازان برای این آسایشگاه ارسال و در آن روز و تاریخ حضورشان را اعلام کنند. در همین راستا گروه‌های بازدید کننده می‌توانند با شماره تلفن :22417275 تماس حاصل کنند.آدرس آسایشگاه جانبازان «ثارالله» به این شرح است: ولنجک، خیابان مقدس اردبیلی، انتهای خیابان ثارالله.

همچنین جانباز 70 درصد بیژن ولی‌زاده- مسئول فرهنگی آسایشگاه «امام خمینی (ره)» - در جواب به این پرسش که چگونه می‌توان به دیدار جانبازان این آسایشگاه آمد،توضیح داد: حضور در آسایشگاه نیاز به هماهنگی قبلی دارد. این هماهنگی باید از سوی سازمان یا گروهی که متقاضی حضور در آسایشگاه است انجام شود.

وی ادامه داد: پس از ارسال درخواست بازدید از آسایشگاه برای دیدار با جانبازان، علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای شنبه یا چهار شنبه در آسایشگاه حضور یابند. البته لازم است بگویم بیشتر بازدیدها در روز چهارشنبه انجام خواهد شد. ساعت مناسب برای دیدارها از ساعت 10 تا 12 مقرر شده است.

از روز شنبه تا چهارشنبه این دیدارها برقرار است.فقط آنچه گروه‌های دیدار کننده با جانبازان باید به آن توجه داشته باشند این است که ساعت مناسب دیدار با جانبازان 10 تا 12 ظهر است

ولی‌زاده خاطرنشان کرد: شماره تماس 77813030 برای هماهنگی بیشتر علاقه‌مندان پاسخگوی سوالات آنها خواهد بود. این آسایشگاه در نظام‌آباد شمالی، نرسیده به چهارراه گلبرگ،کوچه پارک فدک، روبروی فرهنگسرای فدک واقع شده است.

آسایشگاه جانبازان «امام خمینی(ره)» سومین آسایشگاهی است که هم اکنون در تهران می‌تواند میزبان گروه‌های بازدیدکننده از آسایشگاه برای دیدار با جانبازان باشد.

در این رابطه محمدحسین یحیی‌زاده مسئول فرهنگی این آسایشگاه می‌گوید: مانند همه آسایشگاه‌های موجود در تهران این آسایشگاه نیز پذیرای گروه‌های بازدیدکننده است. به همین منظور این گروه‌ها باید از سوی سازمان یا نهاد مربوطه خود نامه‌ای مبنی بر حضور در آسایشگاه برای ما ارسال کنند.

وی افزود: از روز شنبه تا چهارشنبه این دیدارها برقرار است.فقط آنچه گروه‌های دیدار کننده با جانبازان باید به آن توجه داشته باشند این است که ساعت مناسب دیدار با جانبازان 10 تا 12 ظهر است. 22413829 ، شماره تماس برای هماهنگی با مسئولان آسایشگاه است. این آسایشگاه در خیابان شهید باهنر، جنب کلانتری 123 نیاوران، کوچه شهید آقائی، روبروی مرکز پژوهش‌های وزارت خارجه قرار دارد.

اما اهالی رسانه هیس!!!!!!!!!!

اگر نیت حضور خبرنگاران در این آسایشگاه تنها نشستن پای صحبت‌های جانبازان بدون نگارش گزارش یا انجام مصاحبه باشد محدودیتی اعمال نخواهد شد.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: خبرگزاری ایسنا