تبیان، دستیار زندگی
نام نویسی برای خدمت به شهدا و زائرین راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت‌نام خادمان شهدا شروع شد


نام نویسی برای خدمت به شهدا و زائرین راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد.

ثبت‌نام خادمان شهدا شروع شد

در راستای ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان ، شبکه مرکزی خادمین راهیان نور کشور از علاقمندان حضور در سرزمین دفاع مقدس دعوت به نام نویسی کرد.

مجتبی پرمایه معاون زائرین و یادمان‌های ستاد مرکزی راهیان نور با اعلام این خبر گفت:هر سال با خیل عظیم مشتاقان خدمت به زائران شهدا در مناطق عملیاتی روبرو می‌شویم که ساماندهی و اعزام این عزیزان تدابیر مخصوص به خود را می‌طلبد.

وی افزود:مهلت ثبت نام خادمان شهدا تا 12 بهمن تعیین شده و علاقه‌مندان می‌توانند به پایگاه شبکه مرکزی خادمین به آدرس khadem.koolebar.ir مراجعه و اطلاعات فردی و محل خدمت و زمان موردنظر خود را ثبت کنند. حضور افراد در مناطق عملیاتی به قید قرعه وبر اساس ظرفیت محدود موجود برای یادمان‌های دفاع مقدس امکانپذیر است.

پرمایه گفت: خادمان شهدایی که انتخاب می‌شوند در چهار دوره به صورت متمرکز و پس از مشخص شدن یادمان‌ها و طی یک دوره آموزشی به مناطق مورد نظر اعزام می‌شوند.

خادمان شهدایی که انتخاب می‌شوند در چهار دوره به صورت متمرکز و پس از مشخص شدن یادمان‌ها و طی یک دوره آموزشی به مناطق مورد نظر اعزام می‌شوند

خادمین شهدای کربلای ایران برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 366714040 - 025 تماس بگیرند و برای ارائه نظر، پیشنهاد و انتقاد خود می‌توانند به سامانه 30001414 (روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور) پیامک بزنند.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: خبرگزاری ایسنا