تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال زیر 16 سال ایران با پیروزی در وقت‌‎های اضافه برابر ناسیونال برزیل به دیدار نهایی تورنمنت بین‎المللی فرنز کاپ اندونزی - مالزی صعود کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوجوانان ایران  فینالیست جام اندونزی-مالزی


تیم فوتبال زیر 16 سال ایران با پیروزی در وقت‌‎های اضافه برابر ناسیونال برزیل به دیدار نهایی تورنمنت بین‎المللی فرنز کاپ اندونزی - مالزی صعود کرد.


مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت بین‎المللی فرنز کاپ اندونزی - مالزی  با برگزاری دو مسابقه پیگیری شد که در نخستین بازی تیم‌های زیر 16 سال اسلواکی و اسپورتینگ لیسبون برابر هم به میدان رفتند. این بازی در پایان وقت‌های معمول و اضافه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در ضربات پنالتی تیم اسلواکی با نتیجه 8 بر 7 به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال صعود کرد.
نوجوانان ایران

دومین بازی نیمه نهایی بین تیم‌های زیر 16 سال ایران و اینترناسیونال برزیل برگزار شد که در این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما شاگردان مصطفی قنبرپور در وقت‌های اضافه 2 بار دیگر دروازه حریف برزیل را باز کرده و در نهایت با پیروزی 3 بر یک راهی دیدار فینال شدند.

در این بازی که در ورزشگاه فرنز شهر جاندا بیک مالزی برگزار شد، رضا شیخ‌کار (21)، نیما داغستانی (105) و نیما مختاری (118) برای تیم فوتبال زیر 16 سال ایران گل زدند و ترلیس سارتوری (42) تگ گل تیم ناسیونال برزیل را به ثمر رساند.

در پایان بازی‌های نیمه نهایی، برنامه دیدارهای پایانی تورنمنت بین‎المللی فرنز کاپ اندونزی - مالزی به شرح زیر مشخص شد:

یکشنبه - 06/11/92

دیدار رده‌بندی:

* اسپورتینگ لیسبون - اینترناسیونال برزیل

دیدار فینال:

تیم فوتبال زیر 16 سال ایران - تیم فوتبال زیر 16 سال اسلواکی

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون فوتبال