تبیان، دستیار زندگی
با آمدن iOS 7، شرکت اپل مدعی شد نسخه سیستم‌عامل جدیدش برای آیفون و آیپد، به همین راحتی‌ها جیلبرک نمی‌شود. به همین دلیل سه ماه طول کشید تا طرفداران جیلبرک یک بار دیگر به خواسته‌شان برسند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانلود مجانی بدون جیلبریک


با آمدن iOS 7، شرکت اپل مدعی شد نسخه سیستم‌عامل جدیدش برای آیفون و آیپد، به همین راحتی‌ها جیلبرک نمی‌شود. به همین دلیل سه ماه طول کشید تا طرفداران جیلبرک یک بار دیگر به خواسته‌شان برسند.

با وجود جیلبرک‌‌شدن آخرین نسخه iOS که از سوی تیم evad3rs صورت گرفت، باید قبول کنیم جیلبرک با تمام خوبی‌هایش، گوشی یا تبلت شما را از ماهیت اصلی خود خارج می‌کند و دیگر نمی‌‌توانید از امکانات امنیتی و پشتیبانی اپل استفاده کنید. پس چاره چیست؟ یا باید قید اپلیکیشن‌های پولی و پرکاربرد آپ‌استور را بزنید یا این که به‌ازای آن، مبلغی را پرداخت کنید. خوشبختانه به لطف کارت هدیه اپل که از سوی بیشتر مراکز فروش تلفن همراه و محصولات دیجیتال در کشور عرضه می‌شود، می‌توانید حساب اپل آی‌دی خود را شارژ و از آپ‌استور خرید کنید؛ اما مشکل اینجاست که باید مبلغی بیشتر از بهای اصلی کارت برای آن پرداخت کنید.

دانلود مجانی بدون جیلبریک

این سه راه تنها گزینه‌های موجود نیست، بلکه راه حل دیگری هم وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. روشی که نه بلایی سر گوشی‌تان می‌آورد و نه حتی چشمداشتی به جیب شما دارد.

با کمک نرم‌‌افزار Tongbu می‌توانید گوشی خود را از اپلیکیشن‌های با ارزش پر کنید. برای این منظور ابتدا باید نرم‌افزار i-Funbox یا iTools را روی رایانه ویندوزی یا مک نصب کنید. می‌توانید نسخه ویندوزی و مک نرم‌افزار i-Funbox را دانلود کنید. پس از نصب i-Funbox گجت خود را از طریق کابل به رایانه متصل کنید. حالا فایل اپلیکیشن Tongbu با پسوند ipa را ذخیره و به کمک i-Funbox روی گجت‌تان نصب کنید.

در این مرحله باید به کمک نسخه رایانه نرم‌افزار Tongbu برای اولین بار دستگاه خود را با رایانه هماهنگ کنید. البته ویژگی نرم‌افزار Tongbu این است که در ادامه کار دیگر به رایانه وابسته نیستید و می‌توانید با دستگاه‌تان کارها را انجام دهید. نسخه رایانه Tongbu فضایی مشابه iTunes دارد و به کمک آن می‌توانید بسیار راحت‌تر اپلیکیشن‌ها را مدیریت و دانلود کنید. همچنین زبان اصلی Tongbu انگلیسی است که به آسان‌‌شدن کارها کمک می‌کند. حالا نرم‌افزار Tongbu برای ویندوز و مک

دانلود مجانی بدون جیلبریک

اگر می‌خواهید محیط نرم‌افزارتان بر پایه زبان فارسی باشد، کافی است فایل زبان فارسی را دانلود کنید. بعد از خارج‌کردن آن از حالت فشرده، به نشانی نصب نرم‌افزار روی رایانه رفته و فایل زبان فارسی را در پوشه Lang موجود در پوشه اصلی نرم‌افزار Tongbu کپی کنید.

سپس نرم‌افزار را باز و از نوار بالای آن، زبان دلخواه را که فارسی هم به آن اضافه شده، انتخاب کنید. تلفن یا تبلت خود را به رایانه متصل و نرم‌افزار را اجرا کنید. سپس دکمه genius app را انتخاب کنید.

در پنجره جدید دکمه Start را انتخاب کنید. دیگر با رایانه کاری ندارید، اما می‌توانید از رایانه هم اپلیکیشن دانلود کنید. حالا به اپلیکیشنی که در گذشته روی دستگاه‌تان نصب کردید و نامی چینی دارد، وارد شوید و روی اپلیکیشن دلخواه فشار دهید. دکمه سمت راستی را بزنید تا دانلود آغاز شود.

نکته قابل توجه نرم‌افزار ذکر شده این است که حتی با قفل‌کردن دستگاه، دانلود همچنان ادامه دارد و قطع نمی‌شود. پس از پایان دانلود، دکمه مشخص شده را انتخاب کنید. سپس دکمه Install را فشار دهید تا عملیات نصب آغاز شود.

اپلیکیشن دقیقا همانند دانلود از آپ‌استور نصب می‌شود. حالا می‌توانید وارد نرم‌افزار شوید و بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنید.

دقت داشته باشید تا جایی که می‌توانید نرم‌افزار‌های رایگان را با استفاده از آیتیونز نصب کنید تا برای به‌روز‌رسانی و سینک‌کردن مشکلی ایجاد نشود

لازم نیست هیچ دغدغه‌ای برای به‌روز‌‌شدن اپلیکیشن‌ها داشته باشید؛ زیرا به‌روز‌رسانی درست مانند اپلیکیشن‌هایی است که از فروشگاه رسمی اپل دانلود کرده‌اید. با استفاده از این روش می‌توانید نرم‌افزار‌های پولی را کاملا رایگان دانلود و نصب کنید، بدون این که لازم باشد بلایی مانند جیلبرک سر دستگاه‌تان بیاورید.

مشکل اصلی که ممکن است در کار‌کردن با Tongbu داشته باشید تعداد کم اپلیکیشن‌ها نسبت به ایتیونز است. هنگامی که آپ را جستجو می‌کنید، سه حالت ممکن است اتفاق بیفتد؛ در حالت اول، مقابل اپلیکیشن مورد نظر گزینه دانلود قرار دارد، اما تعداد اپلیکیشن‌هایی که این گزینه را دارند، کم است. در حالت دوم، شما با گزینه i want روبه رو می‌شوید که به شما اجازه می‌دهد این سری اپلیکیشن‌‌ها را برای خود ثبت کنید. در حالت سوم، هیچ نتیجه‌ای به دست نمی‌آید و نرم‌افزار نمی‌تواند اپلیکیشن مورد نظر شما را پیدا کند. برای دستیابی به تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌ها، روشی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تمامی آپ‌هایی را که در tongbu گزینه i want دارند، دانلود کنید. در ادامه با این روش آشنا می‌شویم.

دانلود مجانی بدون جیلبریک

پس از نصب نرم‌افزار روی رایانه، دو آیکون روی صفحه نمایش اضافه می‌شود. برای شروع، روی آیکون Tongbu App Center کلیک کنید تا وارد سایت Tongbu شوید. آپ مورد نظرتان را که در حالت عادی در Tongbu پیدا نمی‌کنید، در نوار بالای سایت جستجو کنید. برای مثال angry birds friends را که روی Tongbu وجود ندارد، در آن نوار جستجو کنید. مقابل آپ مورد نظر گزینه i want قرار دارد. روی این گزینه کلیک کنید تا درخواست ثبت انجام شود. حالا در صفحه جدیدی که باز شده مطابق شکل، گزینه‌ای را که عکس موبایل و نام چینی دارد، انتخاب کنید.

بعد از چند ثانیه، دانلود نرم‌افزار آغاز می‌شود. در نظر داشته باشید که خیلی از آپ‌های اختصاصی اپل که از سوی خود اپل معرفی می‌شود، جایی در این نرم‌افزار ندارند، البته شما این محدودیت را در جیلبرک هم دارید. اکنون می‌توانید نرم‌افزار‌های مورد نیاز خود را بدون نیاز به هیچ رایانه‌ای نصب کنید. دقت داشته باشید تا جایی که می‌توانید نرم‌افزار‌های رایگان را با استفاده از آیتیونز نصب کنید تا برای به‌روز‌رسانی و سینک‌کردن مشکلی ایجاد نشود.

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع: کلیک