تبیان، دستیار زندگی
بعضی‌ها تصور می‌کنند که خرید چیز ساده‌ای است، به یک مرکز خرید می‌روید، فروشگاه‌ها را می‌گردید، ویترین‌ها را نگاه می‌کنید و خرید می‌کنید و بیرون می‌آیید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خرید آسان با اپلیکیشن خرید 360


بعضی‌ها تصور می‌کنند که خرید چیز ساده‌ای است، به یک مرکز خرید می‌روید، فروشگاه‌ها را می‌گردید، ویترین‌ها را نگاه می‌کنید و خرید می‌کنید و بیرون می‌آیید.

خرید آسان با اپلیکیشن خرید 360

اگر خوب دقت کنید، می‌بینید که همیشه کار به این سادگی‌ها نیست:

1. شما ممکن است سال‌ها مقیم یک شهر باشید، با این وجود، ندانید که یک کالای خاص را می‌شود از کجا خرید و مثلا مرکز خرید آن کالا در کجا تمرکز دارد. مثلا تصور کنید می‌خواهید کاغذ دیواری اتاق کودکتان را عوض کنید، باید به کجا بروید؟

2. مسلما اگر مسافر باشید، کارتان دشوار است، مثلا تصور کنید که قرار است یک هفته‌ای در یکی از شهرستان‌ها سر کنید و بعد ناگهان نیاز می‌کنید یک کابل رابط یا شارژر برای تبلت و موبایل خود بخرید، اما نمی‌دانید که پاساژها و فروشگاه‌هایی لوازم الکترونیک و کامپیوتری در آن شهر کجاها هستند.

3. شما ممکن است، عاشق یک برند خاص باشید، اما ندانید که مثلا در شهر رشت، فروشگاه هاکوپیان کجاست.

4. می‌شود پرسان پرسان یک مرکز فروش یا فروشگاه را پیدا کرد، اما چقدر وقتی از جی پی اس استفاده کنیم، کارمان ساده‌تر می‌شود.

5. شما ممکن است همیشه حراجی‌ها و تخفیف‌های خوب را از دست بدهید.

همه اینها به ما تأکید می‌کنند که باید کمک و یاوری همیشگی در زمینه خرید پیدا کنیم، این یاریگر همیشگی برای شما می‌تواند اپلیکیشن خرید 360 باشد.

خرید آسان با اپلیکیشن خرید 360

خرید 360 یک بانک اطلاعات همراه است، که شما  می توانید با در اختیار داشتن آن به بخش اعظمی از فروشگاه های موجود در کشور دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن در مرحله اول شهر تهران را پوشش داده و بزودی به شهرهای دیگر ایران هم خواهد آمد، توجه داشته باشید که کامل شدن اطلاعات اپلیکیشن مدتی زمان نیاز دارد.

نسخه iOS اپلیکیشن های خرید و خدمات 360 در حال توسعه بر سبک طراحی iOS7 است و تا چند هفته آینده بر روی Appstore قرار خواهد گرفت

البته شما عزیزان هم می توانید کسب و کار خود را در هر کجای ایران با استفاده از منو کناری، بخش درخواست ثبت فروشگاه برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی در مرحله بعدی در اپلیکیشن قرار گیرد، فروشگاه های جدید به طور روزانه به نرم افزار اضافه می گردد.

خرید آسان با اپلیکیشن خرید 360

امکاناتی که در این نرم افزار به کاربران ارائه می گردد:

** امکان مشاهده فروشگاه ها به ترتیب نزدیک ترین فاصله به محل قرارگیری شما در دسته بندی های مشخص (پوشاک، لوازم خانگی، جهزیه عروس).

** امکان مشاهده مراکز خرید به همراه فروشگاه های موجود در هر مرکز

** امکان مشاهده خیابان های خرید در نقاط مختلف شهر

** امکان مشاهده از فروشگاه های معتبر یک برند خاص

** امکان خرید هدفمند

** اطلاع از آخرین تخفیف های فروشگاهی به همراه درصد تخفیف و تصویر هر محصول

** امکان مسیریابی مستقیم تا درب فروشگاه از محل قرارگیری شما از طریق  GPS

** امکان مشاهده آخرین محصولات اضافه شده به یک فروشگاه

** و ده‌ها امکان دیگر

خرید آسان با اپلیکیشن خرید 360

نسخه iOS اپلیکیشن های خرید و خدمات 360 در حال توسعه بر سبک طراحی iOS7 است و تا چند هفته آینده بر روی Appstore  قرار خواهد گرفت.

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع: یک پزشک