تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی استقلال در نشستی به منظور تقویت تیم ملی به گفتگو نشستند. این نشست در شرایطی برگزار شد که طی روزهای گذشته بین این دو اختلاف نظرهایی بوجود آمده بود و هر دو مصاحبه هایی را علیه یکدیگر انجام داده بودند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدار کی روش با قلعه نویی و رحمتی


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی استقلال در نشستی به منظور تقویت تیم ملی به گفتگو نشستند. این نشست در شرایطی برگزار شد که طی روزهای گذشته بین این دو اختلاف نظرهایی بوجود آمده بود و هر دو مصاحبه هایی را علیه یکدیگر انجام داده بودند.


کی روش و قلعه نویی

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، بعداز ظهر چهارشنبه 16بهمن ماه جلسه ای بین کارلوس کی روش و امیر قلعه نویی برگزار شد و بر اساس آن سوتفاهم های مطرح شده برطرف، و با توجه به اینکه تیم ملی کشورمان در اولویت قرار دارد، مقرر شد تا تعامل، هماهنگی و حمایت های لازم در این خصوص انجام شود.

لازم به ذکر است که این جلسه در جهت تعهد این دو مربی حرفه ای و به منظور تقویت فوتبال ایران برگزار شد.

مهدی محمد نبی ، دبیرکل فدراسیون فوتبال از دیدار قلعه نویی و کروش سخن گفت:«به امید خدایکسری سوء تفاهم ها بر طرف شد. دو طرف نکاتی را داشتند که در دیدار چهارشنبه شب شان از آنها سخن گفتند و جمع بندی جلسه این بود که تیم ملی در اولویت است .»

دبیر فدراسیون حسابی به اتفاقات این جلسه خوشبین بود و گفت:«به نظرم همه چیز خوب پیش رفت. دیگر امیدمان این است که مشکلی پیش نیاید.  فضای فوتبال مان این روزها به گونه ای است که همه باید در کنار هم باشیم. همه باید تعامل داشته باشیم. ما فرصتی تا جام جهانی نداریم. این تعامل ها باید بیشتر شود. این دو مربی هم به عنوان دو مربی حرفه ای با هم صحبت کردند. سعی شد اختلاف ها حل شود و رو به آینده ای موفق پیش برویم. اتفاقاتی که می تواند به تیم ملی کمک کند.»

ما در فدراسیون فوتبال آماده ایم تا کی روش هر بازیکنی را فارغ از اتفاقات گذشته که می خواهد به اردوی تیم ملی دعوت کند. تیم ملی باید با همه دارایی هایش به جام جهانی قدم بگذارد. هر بازیکنی که از سوی سرمربی تیم ملی دعوت شود ، باعث خوشحالی فدراسیون فوتبال است

اما آیا نمی شد این دیدار قبل از ایجاد دعواهای رسانه ای برگزار شود؟ نبی در این باره می گوید:«چرا نمی شد. حتما می شد. بعضا آقای کروش و قلعه نویی در دسترس نبودند و تا این جلسه هماهنگ شود ، اتفاقاتی افتاد که خوشایند نبود اما خدا را شکر الان فضای خوبی برقرار شده است. » راستی این دیدار به دستور مقامات بالاتر اتفاق افتاده است؟ دبیر فدراسیون در این باره می گوید:« اصلا هیچ فشار و هیچ حکمی برای این دیار نبوده است و وقتی ما از دو مربی خواستیم با هم رودررو حرف بزنند ، هر دو پذیرفتند و اختلاف های شان خوشبختانه حل شد.»

کی روش و رحمتی

برخورد گرم کروش و رحمتی

اهالی فوتبال در دیدار با وزیر کشور در خصوص ناهنجاری های اجتماعی و نقش منفی اعتیاد در جامعه صحبت کردند.

بعد از ظهر پنج شنبه در محل وزارت کشور همایشی تحت عنوان مبازره با مواد مخدر برگزار شد که چهره های سرشناس ورزش کشور در این مراسم حضور داشتند.

نکته قابل توجه این مراسم جایی بود که سید مهدی رحمتی و کارلوس کی روش با یکدیگر رو به رو شده و برخورد گرمی با هم داشتند.کی روش پس از دیدن رحمتی با دروازه بان تیم استقلال خوش و بش کرد. این برخورد اولین برخورد این دو نفر پس از کناره گیری موقت رحمتی از تیم ملی بود و رحمتی و سرمربی تیم ملی تا امروز با یکدیگر روبرو نشده بودند.

کروش عصر چهارشنبه رویی خوش به مهدی رحمتی هم نشان داده است. نبی این اتفاق را هم به فال نیک می گیرد و می گوید:« چهارشنبه در وزارت کشور بود که مهدی به سمت کروش آمد و برخورد خیلی خوبی با هم داشتند. ما در فدراسیون فوتبال آماده ایم تا کروش هر بازیکنی را فارغ از اتفاقات گذشته که می خواهد به اردوی تیم ملی دعوت کند. تیم ملی باید با همه دارایی هایش به جام جهانی قدم بگذارد. هر بازیکنی که از سوی سرمربی تیم ملی دعوت شود ، باعث خوشحالی فدراسیون فوتبال است.»

سرمربی تیم ملی دعوایی هم داشت با تولیدکننده لباس های تیم ملی که دبیر فدراسیون درباره اش می گوید:« دو طرف در این باره نکاتی دارند که باید در یک جلسه رودررو حل شود.»

فراوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع: فدراسیون فوتبال