تبیان، دستیار زندگی
کاروان 26 نفره کاراته ایران در پایان رقابتهای قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز عنوان یازدهم را به خود اختصاص داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوجوانان  کاراته در رده یازدهم جهان!


کاروان 26 نفره کاراته ایران در پایان رقابتهای قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز عنوان یازدهم را به خود اختصاص داد.


نوجوانان کاراته

پرونده رقابتهای کاراته قهرمانی رده‌های سنی جهان با قهرمانی مصر بسته شد. در این دوره از مسابقات، 1295 کاراته‌کا از 96 کشور جهان به مدت چهار روز به رقابت پرداختند و در مجموع هم 124 مدال رنگارنگ توزیع شد که 64 مدال سهم مردان و 56 مدال سهم بانوان بود.

از میان کاراته‌کاهای 96 کشور حاضر، مردان دیار فراعنه با 15 مدال که 9 مدال آن طلا بود، جام قهرمانی را تصاحب کردند. ژاپن با 6 طلا، 4 نقره و 2 برنز نایب قهرمان شد و فرانسه با 3 طلا، 7 نقره و یک برنز در جای سوم ایستاد.

در پایان این مسابقات دو جدول توزیع مدال‌ها در دو بخش پسران و دختران منتشر شد که تیم ایران با کسب یک مدال طلا و 2 برنز در بخش پسران بعد از سه تیم بالای جدول و ترکیه، اسپانیا و روسیه در رده هفتم و در مجموع دو رده پسران و دختران در مکان یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در این رقابتها رضا عنایتی برای تیم ایران یک مدال طلا و میلاد تیغی و علی بهبود هم دو مدال برنز کسب کردند که از 26 کاراته‌‎کای اعزامی 23 نفر دست خالی به تهران بازگردند.

در این رقابتها رضا عنایتی برای تیم ایران یک مدال طلا و میلاد تیغی و علی بهبود هم دو مدال برنز کسب کردند که از 26 کاراته‌‎کای اعزامی 23 نفر دست خالی به تهران بازگردند. در روز پایانی این مسابقات تمامی کاراته کاهای ایران با شکست مقابل رقبای خود از گردونه مسابقات خارج شدند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر