تبیان، دستیار زندگی
بخش اعتقادات شیعه در مصاحبه با دکتر محمد اسدی گرمارودی؛ استاد برجسته و مدیر گروه معارف دانشگاه صنعتی شریف، از حال روز تکفیری ها در آینده پرسیده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دکتر اسدی از تکفیری ها می گوید

دکتر محمد اسدی گرمارودی

بخش اعتقادات شیعه در مصاحبه با دکتر محمد اسدی گرمارودی؛ استاد برجسته و مدیر گروه معارف دانشگاه صنعتی شریف، از حال روز تکفیری ها در آینده پرسیده است.

به گزارش روابط عمومی، در حال حاضر یکی از عوامل مهم فتنه گری در منطقه جریان سلفی تکفیری است که در لباس دفاع از سنت، عملا در مسیر منافع غربیان گام برمی دارد.در حضور این افراد در محافل و جوامع و انتشار آثار و فرآورده های فرهنگی آن در برخی از مراکز، باعث جلب توجه برخی از جوانان پرشور که از اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران به ستوه آمده اند، شده است.

در بخشی از متن این مصاحبه آمده است: «46 سال معاویه و برادرش در شام کاری کردند که وقتی اهل بیت پیامبر را وارد شهر کردند چراغانی کردند و خوشحال شدند که امام حسین کشته شد. اما چرا وقتی اهل بیت وارد شام شدند شام به گونه ای تغییر کرد که مجبور شدند اهل بیت را با احترام به مدینه برگردانند؟ امروز شیعیان در کل بلاد شام چگونه اند و چگونه می اندیشند که داد تکفیری ها درآمده؟ قبر معاویه کجاست؟ قبر امیرالمۆمنین کجاست؟ آثار بنی امیه در شام کجاست؟»

مصاحبه با دکتر محمد اسدی گرمارودی توسط  دکتر جعفری صورت گرفته و در بخش اعتقادات شیعه سایت تبیان فرار دارد.

تنظیم: هومن بهلولی