تبیان، دستیار زندگی
گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم اعلام کرد: در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، از حقانیت جامعه ورزش دفاع خواهم کرد و امیدوارم نمایندگان فرهیخته و با دانش مجلس به اهالی ورزش اعتماد کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سجادی:از حقانیت جامعه ورزش دفاع خواهم کرد


گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم اعلام کرد: در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، از حقانیت جامعه ورزش دفاع خواهم کرد و امیدوارم نمایندگان فرهیخته و با دانش مجلس به اهالی ورزش اعتماد کنند.

سجادی

«سیدنصرالله سجادی» در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی با بیان این مطلب گفت: معتقد به طی شدن مسیر قانونی در کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستم و در دفاع از خود در مجلس فقط به دنبال دفاع از جامعه ورزش و حقانیت این خانواده هستم.

وی گفت: من خود را جزو خانواده بزرگ ورزش ایران می دانم و معتقد هستم ورزشی ها باید همه جا از عزت خود دفاع کرده و با ارایه واقعیت ها، از حیثیت خود دفاع کنند.

سجادی افزود: هر تصمیمی که نمایندگان مجلس بگیرند، برای من و جامعه ورزش کشور قابل احترام است و در واقع تقدیر هر چیزی نوشته شده است و با آن نمی توان مبارزه کرد البته مخالف تلاش و حرکت برای رسیدن به اهداف مدنظر نیستم.

وی در ادامه جلسه از روسای فدراسیون ها خواست نظر خود را در خصوص مباحثی که وزیر پیشنهادی در زمان دفاع از خود در مجلس باید ارایه کند را به وی منتقل کنند تا در صحن علنی مجلس، به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش کشور، نظرات جمعی از مدیران عالی رتبه این خانواده را بازگو کند.

سجادی در ادامه یادآور شد در 10 روز آینده، معاون امور مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان جدا از اینکه در مراسم رای اعتماد چه اتفاقی خواهد افتاد، به آن دسته از فدراسیون هایی که تا امروز مشکلات مالی فراوانی داشته و کمکی دریافت نکرده اند، بودجه ای اختصاص خواهد داد تا بخشی از مشکلات فدراسیون ها برطرف شود.

«سیدنصرالله سجادی» در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی با بیان این مطلب گفت: معتقد به طی شدن مسیر قانونی در کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستم و در دفاع از خود در مجلس فقط به دنبال دفاع از جامعه ورزش و حقانیت این خانواده هستم

وی پیش از شروع سخنرانی خود یادآور شد، به اصرار دوستان این جلسه تشکیل شده است و راضی نیست اهالی ورزش، روسای فدراسیون ها یا مدیران کل ورزش و جوانان به خاطر کسب رای اعتماد در مجلس، خود را در این زمینه درگیر کنند.

سجادی گفت: چرا که معتقدم این اقدام به صورت خودجوش در جامعه ورزش بوجود می آید و نیاز به تشکیل ستاد و کارگروه نیست.

سجادی

پیش از سخنان نصرالله سجادی، برخی از روسای فدراسیون ها نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص قانع کردن نمایندگان مجلس برای دادن رای اعتماد بالا از گزینه ورزشی رییس جمهوری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان ارایه کردند و برخی دیگر نیز به بیان دغدغه ها و مشکلات مالی خود پرداختند.

یکی از نکات جالب این نشست، ابراز رضایت اکثر روسای فدراسیون ها در خصوص انتخاب نصرالله سجادی بود به طوری که اکثر آنان در سخنرانی های چند دقیقه ای خود تاکید می کردند انتخاب یک فرد ورزشی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، فرصت گرانبهایی برای جامعه ورزش است که نباید از دست برود.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس، محمدعلی صبور رییس فدراسیون ورزش سه گانه، محمد نوحی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی، مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی از جمله مسوولانی بودند که در این نشست فرصت یافتند دقایقی کوتاه نظرات خود را مطرح کنند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت وزارت ورزش