تبیان، دستیار زندگی
بیش از این در تیر ماه امسال والی زاده مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران توسط رئیس جهاد دانشگاهی برکنار و زجاجی جایگزین وی شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرپرست ایسنا عوض شد


بیش از این در تیر ماه  امسال والی زاده مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران توسط رئیس جهاد دانشگاهی برکنار و زجاجی جایگزین وی شد

با حکم ریاست جهاد دانشگاهی، سعید پورعلی سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) شد.

سعید پورعلی

معاونت‌های فرهنگی و پژوهشی و نیز ریاست جهاد دانشگاهی استان فارس،معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی کل کشور و سرپرستی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از جمله مسوولیت‌های پورعلی در گذشته بوده است.

بیش از این در تیر ماه  امسال والی زاده مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران توسط رئیس جهاد دانشگاهی برکنار و زجاجی جایگزین وی شد.

زجاجی که پیش از این در سال 90 یکبار سرپرستی ایسنا را بر عهده گرفته بود، به عنوان سرپرست جدید این خبرگزاری مجددا تعیین شده‌است.

ساسان والی‌زاده  در اینباره  گفته  بود که عرصه‌های مدیریت همیشه یک امانت بوده است و هنر این است که از امانت به خوبی نگهداری شود و برداشتن این امانت برداشتن تکلیف است.

چندی بعد رئیس جهاد دانشگاهی با توضیحاتی در رابطه با تغییر سرپرست خبرگزاری ایسنا اینگونه توضیح داد که  :می‌خواستیم پاسخ مقام معظم رهبری به نامه جهاددانشگاهی را در صفحه اصلی خبرگزاری منتشر کنیم که سرپرست سابق از این کار امتناع کرده و دلیل را تبلیغ برای هیئت رئیسه عنوان کرد.

محمدحسین یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به بروز شایعاتی در رابطه با تغییر سرپرست خبرگزاری ایسنا، گفت: در شرایط کنونی تشخیص دادیم خبرگزاری دانشجویان ایران با یک سرپرست جدید فعالیت خود را ادامه دهد.

وی افزود: معتقد هستیم خبرگزاری ایسنا قسمتی از جهاد دانشگاهی است، ولی سرپرست سابق این خبرگزاری این ادعا را که باید خبری از جهاد دانشگاهی در این خبرگزاری منتشر شود به صورت صددرصد قبول نداشت، یعنی اگر می‌خواستیم توانایی علمی خود را از خبرگزاری زیرمجموعه جهاد دانشگاهی اعلام کنیم با مشکل مواجه می‌شدیم.

معاونت‌های فرهنگی و پژوهشی و نیز ریاست جهاد دانشگاهی استان فارس،معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی کل کشور و سرپرستی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از جمله مسوولیت‌های پورعلی در گذشته بوده است

وی افزود: هیئت رئیسه جهاد دانشگاهی به مقام معظم رهبری نامه‌ای ارسال کرده بود مبنی بر اینکه جهاد دانشگاهی می‌تواند در تمام زمینه‌ها به عنوان بازوی کمکی پشتیبان مقام معظم رهبری باشد که ایشان در روز یازدهم اردیبهشت‌ماه امسال پاسخ این نامه را ارسال کرده‌اند، قصد داشتیم این پاسخ را در صفحه اصلی سایت خبرگزاری ایسنا منتشر کنیم که سرپرست سابق این خبرگزاری از این کار امتناع کرده و دلیل این کار را اینطور عنوان کرد که این نامه، تبلیغی برای هیئت رئیسه جهاد دانشگاهی است.

یادگاری اضافه کرد: ما از دوران گذشته یک خط مشی کلی داشتیم و ایسنا نیز باید بر اساس این خط مشی ادامه فعالیت دهد.

فرآوری : باباپور

بخش ارتباطات تبیان


منابع: ایسنا، جهان نیوز